۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف خط انتقال اب رسانی از تالوار و تصفیه خانه شهر همدان شده است
۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف خط انتقال اب رسانی از تالوار و تصفیه خانه شهر همدان شده است
استاندار همدان گفت: خط آبرسانی از سد تالوار و تصفیه‌خانه شیخی‌جان ‌با صرف ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح رسمی است. 

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه ۳۰ مهرماه در حاشیه بازدید از سد تالوار و تصفیه‌خانه شیخی‌جان اظهار کرد: خوشبختانه پمپ‌ها، خطوط انتقال برق، اتصالات، سوئیچ‌های انتقال برق و غیره نصب شده و از چند روز قبل در مرحله آزمایش قرار گرفته است.

 

استاندار همدان بیان کرد: این خط امروز توان قدرت انتقال ۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه آب را پیدا کرد البته پیش از این ۶۰۰ لیتر برثانیه آب از این خط انتقال داده می شد.

 

قاسمی فرزاد مطرح کرد: مراحل فنی تست خط و دیگر مراحل باید انجام شود به همین دلیل انتقال آب از خط از ۱۲۰۰ لیتر شروع شده و به تدریج به ۱۸۰۰ لیتر خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه سه زلال‌ساز در تصفیه خانه فعال شده است اضافه کرد: از سال گذشته تا کنون تلاش بسیاری شده تا امروز به چنین نقطه ای برسیم.

 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برخی اقدامات مانند محوطه سازی، نمای ساختمان ها و برخی اقدامات فیزیکی مانده است مطرح کرد: در حال حاضر برای انتقال آب شرب مشکلی نداریم.

 

وی ادامه داد: پروژه بیش از ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۲ درصد از کار باقی مانده است که مربوط به زیر سازی راه دسترسی، نمای ساختمان و … است.

 

انتهای پیام/