دیدار انجمن‌های دفاع مقدس استان همدان با جانباز شیمیایی «فتح‌الله مداح» + تصاویر
دیدار انجمن‌های دفاع مقدس استان همدان با جانباز شیمیایی «فتح‌الله مداح» + تصاویر
مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز بمباران شیمیایی سردشت که در این هفته اتفاق افتاده است، جمعی از هنرمندان و انجمن‌های هنری دفاع مقدس استان همدان از جانباز شیمیایی حاج «فتح‌الله مداح» دیدار کردند.

«امین لطفی شهپر»‌ مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و همچنین سالروز بمباران شیمیایی سردشت که در این هفته اتفاق افتاده است، جمعی از هنرمندان و انجمن‌های هنری دفاع مقدس استان همدان با جانباز شیمیایی حاج «فتح‌الله مداح» دیدار کردند.

وی با اشاره به صبر و اسقامت رفیع جانبازان و خانواده‌های آنان، افزود: «فتح الله مداح» جانباز ۳۰ درصد است که به صورت بسیجی به جبهه اعزام شده و از همرزمان شهید «علی چیت‌سازیان» است، که در عملیات کربلای ۴ و ۵ به درجه جانبازی نائل آمده است.

لطفی متذکر شد: این برنامه توسط واحد هنری و سینمایی اداره کل حفظ اثار دفاع مقدس همدان و با حضور انجمن‌های دفاع مقدس این واحد همچون انجمن‌های خوشنویسی، انجمن طراحی و نقاشی، انجمن فیلم، انجمن انیمیشن، انجمن سرود و موسیقی، انجمن عکس، انجمن ترانه سرایان و انجمن تئاتر دفاع مقدس برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار همچنین «بهروز خانلر» و «محمود احدیان» از همرزمان این جانباز بزرگوار و سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان نیز حضور داشتند، در این برنامه «میثم قربانی» و «مهدی چناری» که از خواننده‌های استان همدان هستند چند بیتی را خواندند. همچنین «لیلا عبهری» پژوهشگر و نویسنده در بخش ادبیات شعری را در حضور این رزمنده خواند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خاطر نشان کرد: این واحد در نظر دارد جهت ارتباط نشل گذشته با نسل حال و آینده به صورت مکرر چنین برنامه‌هایی را برگزار کند، تا برای آنان در تولیدات آثار هنری و فرهنگی‌اشان الهام بخش باشد.

انتهای پیام/