درج قیمت کالا در واحدهای صنفی ضروری است/نظارت جدی بر طرح خالص‌فروشی در قنادی‌های همدان
درج قیمت کالا در واحدهای صنفی ضروری است/نظارت جدی بر طرح خالص‌فروشی در قنادی‌های همدان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان با تاکید بر نظارت جدی بر طرح خالص فروشی در قنادی های استان همدان، گفت: درج قیمت بر کالا وخدمات و نصب برچسب شناسه در واحدهای صنفی الزامی است.

به گزارش همدان تیتر، دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف به ریاست بیژن ترابیان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان و با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل روز اتحادیه ها برگزار شد.

ترابیان،  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان در این جلسه با تاکید بر پیگیری مصوبات عفاف و حجاب گفت: واحدهای صنفی در اجرای تصمیمات و برنامه های ترویج عفاف و حجاب مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی نرخ گذاری کالا، خدمات و نصب برچسب شناسه در واحدهای صنفی را ضروری دانست و افزود: اجرای دقیق مصوبات موجب رضایتمندی مردم و اعتماد بیشتر جامعه به کسبه و بازاریان می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان همدان خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی بر بازار اقلام اساسی اهمیت ویژه ای دارد و بر این اساس گشت های ویژه در راستای تامین و توزیع و مبارزه با احتکار و نیز کنترل بازار در سراسر استان در حال اجرا است.

وی نحوه نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها و توجه به کیفیت کالاها را به بازرسان تاکید کرد و از اتحادیه ها خواست در این زمینه هم اقدامات لازم را انجام دهند.

ترابیان در ادامه از اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی های استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان اجرا می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان همدان متذکر شد: براساس این طرح کلیه قنادی ها موظف به خالص فروشی به صورت خالص و باید هزینه جعبه شیرینی انواع آن به طور مجزا محاسبه شود و در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/