میزبانی‌مسابقات باعث شناخت بیشتر همدان در سطح کشور شده است/ هدفم قهرمانی جهان است
میزبانی‌مسابقات باعث شناخت بیشتر همدان در سطح کشور شده است/ هدفم قهرمانی جهان است
عضو تیم ملي کاراته گفت: میزبانی همدان در مسابقات باعث شده که اسم همدان بیشتر شنیده شود و در سطح کشور شناخته شویم. 

 

به گزارش همدان تیتر،  مهدی شهگل از سال ۱۳۹۳ عضو تیم ملی کاراته است که توانسته در این سال ها چندین مدال بین المللی و دو طلای بزرگسالان آسیا و یک برنز جهانی را کسب کند. وی در گفتگو با خبرنگار همدان تیتر می گوید ۲۳ سال سن دارد و در سبک شیتوریا کار می‌کند.

این عضو تیم ملی کاراته ادامه می دهد: همه سبک ها در این مسابقات و در هر رده یک عضو تیم ملی در هر سن و وزنی حضور دارند.

شهگل با اشاره به اینکه پدرم مربی کاراته است و از سه سالگی وارد باشگاه کاراته شدم می گوید: البته به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۳ عضو تیم ملی و قهرمان تیم ملی و در مسابقات درون اردویی انتخاب شدم.

وی خاطرنشان می کند: تا چند سال گذشته در این ورزش تنها بودم به صورت خانوادگی ورزش می کردیم و حتی برای رسیدن به اهداف زمانی در پارک تمرین می کردیم. یک سری مشکلات برای پیشرفت بود که نمی خواهم ورود پیدا کنم اما همیشه سعی می کردیم خانوادگی این مشکلات را حل کنیم و تمرین می کردیم تا به هدف برسیم اما امروز شرایط بهتر از گذشته شده است. الان مهدی شهگل تنها نیست به صورت تیمی یکدل و با یک هدف در استان فعال هستیم.

شهگل اضافه می کند: همه برای این مسابقات دلی و با جان و دل کار می کنند و مایه می گذارند. از سه روزقبل از شروع این مسابقات همه اینجا مستقر شدند و حدود ۱۰۰ نفر بدون چشمداشت هزینه ای کمک می کنند. الان شرایط به گونه ای شده که به تیم کاراته استان همدان از رئیس هیأت کاراته گرفته تا کوچکترین عضو کاراته استان که خودم هستم دلگرم هستم.

شهکل توضیح می دهد: از نظر شرایط کشوری نیز وضعیتم اینگونه است که سه سال است که به رده بزرگسالان ورود پیدا کرده ام و  رقیب بنده آقای بهمن عسگری قهرمان جهان است که سه سال است با وی رقابت دارم. بنده باید خودم را ثابت کنم و افتخار آفرین اول برای کشور و بعد برای استان شوم. میزبانی همدان در این مسابقات باعث شده که اسم همدان بیشتر شنیده شود و در سطح کشور شناخته شویم. در اردوی تیم ملی روابط صمیمی است و خدا را شاکریم همه چیز در حال پیشرفت است.

هدف اصلی بنده حداقل قهرمانی جهان است که امیدوارم بزودی به این هدف برسم.