عرضه بلیت نمایش «فصل شیدایی»به صورت رایگان در همدان
عرضه بلیت نمایش «فصل شیدایی»به صورت رایگان در همدان
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش «فصل شیدایی» بلیت خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.namaticket.ir به صورت رایگان تهیه کنند.

به گزارش همدان تیتر، سرهنگ پاسدار «علی اکبر کریم‌پور» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایش «فصل شیدایی» در راستای بزرگداشت دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان از ۲۰ مرداد ماه تا تا ۳ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این نمایش به مدت ۱۵ شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۲۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود، گفت: در این نمایش روایتی از خلقت تا ظهور با حضور هنرمندان انقلابی به نمایش کشیده می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش بلیت خود را از طریق سایت نماتیکت به آدرس https://www.namaticket.ir تهیه کنند.

وی با اشاره به سوء استفاده برخی در فضای مجازی و فروش بلیط این نمایش تأکید کرد: بلیت «نمایش فصل شیدایی» به صورت رایگان بوده و علاقه‌مندان با تهیه بلیت الکترونیکی از طریق آدرس فوق می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی فروش «فصل شیدایی» سایت نماتیکت بوده که در دسترس شهروندان است.

انتهای پیام/