نقش مهم جلسات هم‌اندیشی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم
نقش مهم جلسات هم‌اندیشی برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم
استاندار همدان گفت: با استمرار جلسات هم اندیشی ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش برای حل مشکلات و دغدغه های مردم چاره اندیشی می‌کنند.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در روز پنج شنبه با همراهی معاونین و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با استقبال فرماندار نهاوند وارد کهن شهر نهاوند شدند.

سومین نشست مشترک شورای اداری استان با شهرستان‌ها در نهاوند، با حضور حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی، عمرانی و اقتصادی استاندار، ائمه جمعه شهرهای استان، فرمانداران شهرستانهای ده‌گانه و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد .

استاندار همدان گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی همفکری و همگرایی بیشتری برای برطرف کردن مشکلات مردم صورت می‌گیرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با گرامیداشت سال‌روز آزادسازی خرمشهر گفت:یکی از اهداف جلسات هم اندیشی ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به ائمه جمعه و مجمع نمایندگان استان و در رأس آن نماینده ولی فقیه در استان است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: مشکلات و دغدغه های مردم توسط ائمه جمعه و نمایندگان حوزه انتخابیه و هم اندیشی و ارائه راهکار نیز یکی دیگر از اهداف جلسه هم اندیشی است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این گونه جلسات هم اندیشی کم نظیر، وحدت و انسجام استانی قوت و قوام بیشتری پیدا می‌کند. از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شویم و برای حل مشکل اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/