مجموعه تفریحی”مینی‌ورد” ملایر میزبان تورگردانان بود
مجموعه تفریحی”مینی‌ورد” ملایر میزبان تورگردانان بود
در دومین روز از برنامه آشناسازی تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در همدان، مجموعه تفریحی"مینی‌ورد" ملایر میزبان تورگردانان بود.

به گزارش همدان تیتر، شهردار ملایر درباره مجموعه مینی‌ورد(جهان کوچک) در شهر ملایر بیان کرد‌: جاذبه بی‌نظیر گردشگری، معماری و آثار فرهنگی ملت‌ها و تمدن‌ها در طول تاریخ را به نمایش گذاشته است.

مجید فرجی افزود: در دومین روز از برنامه آشناسازی تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران در همدان، مجموعه تفریحی”مینی‌ورد” ملایر میزبان تورگردانان بود.

فرجی با اشاره به اینکه بازسازی آثار و ابنیه تاریخی ایران و جهان در یک نقطه بسیار باارزش است، اظهار کرد: بر اساس برنامه، محوطه‌سازی و فضای سبز ای مجموعه تفریحی و توریستی تا پایان امسال‌ به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه عظیم در وسعتی به مساحت ۴۸ هکتار، ۱۰ سال گذشته کلنگ زده شد و امسال به طور قطع به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، گفت: احداث ۱۳۸ المان از برجسته‌ترین اماکن تاریخی مذهبی و گردشگری کشورهای مختلف جهان در این مجموعه پیش‌بینی شده و تاکنون با احتساب سردیس مشاهیر، ۹۰ المان ساخته و نصب شده است.

فرجی با اشاره به اینکه امسال راه‌اندازی پروژه گردشگری مینی‌ورلد اولویت اول شهرداری و شورای شهر ملایر است، تصریح کرد: حضور گردشگر در این پروژه می‌تواند محرک توسعه شهرستان باشد.

انتهای پیام/