یاد شهدا دو اثر شخصی و اجتماعی مهم دارد
یاد شهدا دو اثر شخصی و اجتماعی مهم دارد
 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: : یاد شهدا دو اثر شخصی و اجتماعی مهم دارد و در بعد شخصی به روح انسان لطافت می‌بخشد و در بعد اجتماعی حرکات بزرگی که ملت ایران برای تحقق تمدن نوین اسلامی آغاز کردند را یادآوری می‌کند.

به گزارش همدان تیتر، سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت امشب در یادواره هفتصد و پنجاه شهید اصناف و فعالان اقتصادی استان همدان اظهار داشت: استان همدان شهیدان فراوانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و یکی از خطه های تاثیرگذار در طول تاریخ بوده است.

وی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا باید ما را روزمرگی‌ها خارج کنند، بیان داشت: یاد شهدا دو اثر شخصی و اجتماعی مهم دارد و در بعد شخصی به روح انسان لطافت می‌بخشد و در بعد اجتماعی حرکات بزرگی که ملت ایران برای تحقق تمدن نوین اسلامی آغاز کردند را یادآوری می‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به بحث تمدن نوین اسلامی گفت: در کشور مشکلات فراوانی وجود دارد که باید حل شود، اما این مشکلات نباید ما را از حرکت گسترده‌ای که ملت آغاز کرده است، دور کند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی در این حسینیه سخنانی را به میان آوردند که نشانه حکمت سردار است و کسب حکمت نیاز به عمیق بودن و کسب تجارب دارد.

فاطمی گفت: امروز در کشور معضلاتی در بخش‌های مختلف وجود دارد اما می‌شود این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و همین تهدیدها افرادی همچون سردار سلیمانی را به حرکت درمی‌آورند و اقدامات جدی انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: امروز مشکلاتی در بازار داریم که مربوط به سالیان گذشته است، با این وجود اگر از ظرفیت ها و زیرساخت ها هوشمندانه استفاده شود بسیاری از این مشکلات حل می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رفع مشکل کمبود ورق فولاد با استفاده از روش تنظیم بازار گفت: حدود ۲ میلیون تن ظرفیت تولید ورق داریم و با هماهنگی صورت گرفته درصدد هستیم تا این ظرفیت با یک سرمایه‌گذاری هوشمند فعال شود.

وی در پایان اظهار داشت: وقتی به افراد ارزشمندی که در راه انقلاب شهید جانباز و اسیر شدند نگاه می‌کنیم احساس مسئولیت سنگینی می‌کنیم و مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت خطیری است.

انتهای پیام/