فراخوان برای مشارکت نخبگان هنری و رسانه‌ای همدان در ثبت جهانی هگمتانه
فراخوان برای مشارکت نخبگان هنری و رسانه‌ای همدان در ثبت جهانی هگمتانه
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان گفت: نخبگان هنری و رسانه‌ای و علاقمندان با مشارکت و ارایه پیشنهادات و دیدگاه های خود مدیریت شهری را در زمینه ثبت جهانی هگمتانه شهرداری را یاری کنند.

به گزارش همدان تیتر، محمد جواد زارعی در خصوص اقدامات واحد روابط عمومی شهرداری پیرامون ثبت جهانی هگمتانه اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن ثبت جهانی هگمتانه، شهر همدان کم کم آماده حضور ارزیابان یونسکو می شود و شهرداری همدان بر اساس وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده اقدامات عمرانی، فرهنگی و زیباسازی را از مدتها شروع کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان گفت: نخبگان هنری و رسانه‌ای و علاقمندان با مشارکت و ارایه پیشنهادات و دیدگاه های خود مدیریت شهری را در زمینه ثبت جهانی هگمتانه شهرداری را یاری کنند..

این مقام مسئول در حوزه اطلاع رسانی شهرداری همدان افزود: فراخوانها به نحو مطلوب انجام و مباحث و نقطه نظرات تخصصی توسط اعضا ارائه شده است و برای عملیاتی کردن طرح ها و پیشنهادات کمیته‌های مختلف با حضور اعضاء شکل گرفته است.

زارعی با اشاره به فعال شدن کمیته‌ها تصریح کرد: این کمیته‌ها ماموریت دارند مشارکت علاقمندان و سایر اقشار مختلف را در زمینه ثبت جهانی هگمتانه جلب کنند. وی به کمیته های شش گانه ثبت جهانی هگمتانه تحت نظارت، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان اشاره کرد و افزود: کمیته‌های رسانه‌های مکتوب، برخط ، فضای مجازی ، هنری، گردشگری و تامین محتوا کارهای خود را با حضور علاقمندان شروع و خوشبختانه برنامه‌ها به نحو مطلوب پیش می‌رود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان افزود: مقرر شد این کمیته ها در قالب کاربرگ برنامه ها و طرح‌های خود را به صورت عملیاتی ارائه دهند که در آن طرح ها، راهکارها و مخاطبان مشخص شده است. وی با اشاره به حجم بالای پروژه ثبت جهانی هگمتانه تصریح کرد: اگر این موضوع به نتیجه برسد دستاورد خوبی نصیب شهر و شهروندان همدانی خواهد شد و بهره‌مندی از نظرات صاحبنظران و فرهیختگان و سایر اقشار در تسریع این اتفاق مهم موثر خواهد بود.

محمد جواد زارعی به روند همکاری با نخبگان هنری و رسانه‌ای در خصوص ثبت جهانی هگمتانه اشاره کرد و اظهار داشت: در آغاز کار قرار داریم و تمام این اقدامات تا مرحله قبل از حضور ارزیابان یونسکو انجام می شود و برخی از اقدامات در حین و بعد از حضور ارزیابان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/