یادمان شهید محیطبان «عبدالله یاری» در حفاظت محیط زیست استان نصب می‌شود
یادمان شهید محیطبان «عبدالله یاری» در حفاظت محیط زیست استان نصب می‌شود
در نشست خانواده شهدای شاغل در این اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان قرار شد پیشنهاد فرزندان شاهد حفاظت محیط زیست استان در خصوص تهیه و نصب یادمان شهید محیط‌بان «عبدالله یاری» در شورای فرهنگی اداره کل مطرح شود.

به گزارش همدان تیتر، «مهدی صفی‌خانی» معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، امروز در نشست با خانواده شهدای شاغل در این اداره کل بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای اداری تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده ایثارگران، حداکثر توانمندی و حداقل مشکلات را در فضای اداری دارند و برکت و تعهد دلسوزانه را در محیط اداری به منصه ظهور نشانده‌اند.

وی ادامه داد: شغل محیط‌بانی با مفهوم ایثار و شهادت گره خورده است و تعدادی از فرزندان شاهد شاغل در حفاظت محیط زیست استان، شغل شریف محیطبانی را انتخاب کرده‌اند تا رهرو راه پدرانشان و پاسدار سرزمین و مواهب طبیعی آن باشند.

فرزند شهید «مجید صفی‌خانی» اظهار کرد: یک نمونه بارز ایثار، شهید محیطبان «عبدالله یاری» بود که تعهد فوق العاده‌ای برای حفظ طبیعت و سرزمین داشت و بارها شجاعانه در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی بیان کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ و روحیه ایثارگری را ارتقا می‌دهد و ارتقای روحیه ایثار، راه مهم و بی بدیلی برای تحکیم مودت و همدلی و نیز حفظ کیان کشورمان در مواقع حساس است.

در این جلسه از حاضران با اهدای لوح سپاس قدردانی و قرار شد پیشنهاد فرزندان شاهد حفاظت محیط زیست استان در خصوص تهیه و نصب یادمان شهید محیط‌بان «عبدالله یاری» در شورای فرهنگی اداره کل مطرح شود.

انتهای پیام/