واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان مشکل سوخت ندارند
واحدهای تولیدی بخش کشاورزی همدان مشکل سوخت ندارند
سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: هیچ یک از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی مشکل سوخت ندارند.

به گزارش همدان تیتر، مرتضی ماجدی، سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: واحدهای تولیدی که نیاز به سوخت داشته باشند می توانند در سامانه مدیریت درخواست فراورده های نفتی (سدف) به نام “نیو تجارت آسان” درخواست خود را ثبت نمایند تا با پیگیری واحد های تخصصی بتوانند سوخت مورد نیاز را دریافت کنند .

وی اظهار داشت: ۱۰۷ واحد گلخانه بزرگ و کوچک مقیاس ، ۵۹۴ واحد مرغداری گوشتی و تخم گذار و مادر گوشتی ، ۸۴۰ واحد دامداری و ۲۵۰ واحد صنایع تبدیلی فعال با کسب پروانه و مجوز از سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می کنند که با توجه به نوع فعالیت واحد و اقلیم و منطقه آب و هوایی سوخت آنها تعریف شده است .

ماجدی در ادامه گفت: ۸۰ درصد گلخانه های استان گاز سوز شده اند و ۲۰ درصد دیگر بنا به دلایلی، مانند دور بودن از خط لوله گاز و ….. از سوخت های دیگر استفاده می کنند.

وی بیان کرد: هیچ یک از واحد های تولیدی مشکل سوخت ندارند و اگر بنا به دلایلی همچون برودت هوا ،قطعی گاز و ….. نیاز به سوخت اضطراری داشته باشند می توانند درخواست خود را به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها اعلام نمایند تا در اسرع وقت جهت تامین سوخت اقدام شود .

سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان گفت:  از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۷ میلیون لیتر گازوئیل برای کلیه واحد های تولیدی متقاضی تائید شده است .

انتهای پیام/