امدادگران رهرو راه شهدا هستند
امدادگران رهرو راه شهدا هستند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر در میدان مبارزه، با جدیت و شهامت در جبهه و پشت جبهه حضور داشتند و در زمینه مفقودین و اسرا کارهای زیادی انجام دادند.

به گزارش همدان تیتر، پیرحسین کولیوند چهارشنبه ۱۰ خردادماه در یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان همدان، اظهار کرد: در هر وعده نماز از خدا می‌خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند و در راهی قرار دهد که نعمت وجود دارد. در قرآن بیان می‌شود این نعمات به شهدا و افراد صالح داده می‌شود و جمعیت هلال احمر، مصداق صالحان هستند.

کولیوند اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر در میدان مبارزه، با جدیت و شهامت در جبهه و پشت جبهه حضور داشتند و در زمینه مفقودین و اسرا کارهای زیادی انجام دادند.

وی گفت: چه کاری بهتر از امدادگری و نجات جان آدم ها؟ چه کاری بهتر از پاسداشت نام شهدا؟ خداراشکر می‌کنیم که مسیر ما را در این راه قرار داده است و در کار خیر باید شتاب گرفت و مزد آن را خدای متعال می‌دهد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: اگر امروز کنار هم هستیم و از خانواده شهدا تجلیل می‌کنیم به این علت است که مدیون شهدا هستیم و این را باید با عملکرد خود نشان دهیم، ما در سال گذشته توانستیم عالی‌ترین نشان صلیب سرخ را دریافت کنیم و سه کرسی نیز در شورای صلیب سرخ گرفتیم.

وی گفت: همراهی نیروهای ارتش و سپاه با جمعیت هلال احمر کشور در بحران‌های داخلی و بین‌المللی بی‌نظیر است و نیروهای نظامی همواره با ما همکاری دارند.

کولیوند در رابطه با امدادرسانی بین‌المللی، بیان کرد: مأموریت جمعیت هلال احمر در سوریه، ترکیه، پاکستان و افغانستان، با وجود مشکلاتی که در کشور وجود داشت به استناد آیات و روایات قرآن صورت گرفت و توفیقات خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: سپاه، ارتش و گروه‌های جهادی در ترکیه همراه ما بودند و با وجود اینکه ما فقط ۳۰۰ نفر و کمتر از سایر کشورها بودیم، دلی و با نگاه دفاع مقدس کار کردیم، حس نکردیم که خارجی یا اهل تسنن هستند و با جان و دل کار کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: صلیب سرخ فقط به صورت مکتوب از ما تقدیر کرد و عالی ترین نشان خدمت و لیاقت همراه با دو لوح تقدیر توسط رئیس جمهور ترکیه به ما اهداء شد.

انتهای پیام/