اجرای عملیات دیواره سازی رودخانه فارسجین
اجرای عملیات دیواره سازی رودخانه فارسجین

به گزارش همدان تیتر ، در هفته دولت محمدی راستی شهردار رزن به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رزن و اعضای محترم شورای شهر از پروژه دیواره سازی حریم رودخانه فارسجین (  ورودی شهر رزن از سمت شهر قروه ) بازدید کردند . احمد محمدی راستی اظهار کرد : عملیات دیواره سازی رودخانه فارسجین […]

به گزارش همدان تیتر ، در هفته دولت محمدی راستی شهردار رزن به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رزن و اعضای محترم شورای شهر از پروژه دیواره سازی حریم رودخانه فارسجین (  ورودی شهر رزن از سمت شهر قروه ) بازدید کردند .

احمد محمدی راستی اظهار کرد : عملیات دیواره سازی رودخانه فارسجین با اعتباری بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان از مرداد ماه سال جاری در حال اجراست .

وی افزود : این دیواره سازی با هدف جلوگیری از خسارت احتمالی و نیز کاهش خسارت زیربنایی و اصلاح مسیر رودخانه و مسیر عبوری انجام می شود.

مجموعه های بازی کودکان توسط شهرداری رزن راه اندازی و نصب شد

شهردار رزن احمد محمدی راستی گفت : در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی کودکان ، ۴ ست کامل بازی پلی اتیلن در ۴ محوطه شهر رزن از جمله مسکن مهر و پارک جدید در حال احداث نصب گردید.

شهرداررزن بیان کرد : این وسایل بازی به منظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی جهت تفریح و بازی کودکان و سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها در کنار آنها نصب شده است.

وی همچنین تصریح کرد : سیاست و برنامه شهرداری در راستای نصب، تجهیز و ایمن سازی پارک ها و وسایل بازی کودکان ادامه داشته و مقدمات لازم برای خرید و نصب سایر مجموعه های بازی نیز در حال انجام می باشد.

انتهای پیام/