نمایشگاه محصولات و توانمندیهای روستاهای بخش مرکزی در روستای سنگستان
نمایشگاه محصولات و توانمندیهای روستاهای بخش مرکزی در روستای سنگستان
فرماندار همدان به مناسبت پانزدهم مهرماه روز روستا در ویژه برنامه ای که به این مناسبت در روستای سنگستان برگزار شد.

به گزارش همدان تیتر، فرماندار همدان به مناسبت پانزدهم مهرماه روز روستا در ویژه برنامه ای که به این مناسبت در روستای سنگستان برگزار شد

مسلم مخفی با اشاره به وجود پتانسل های گردشگری در بسیاری از روستاهای سطح شهرستان گفت : گردشگری در مناطق روستایی و بکر بیش از پیش مورد توجه گردشگران قرار گرفته و این مهم می تواند موجب رونق خوبی در اقتصاد و‌ اشتغال روستاهای ما باشد.

فرماندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم به اشتغال روستایی و‌ حمایت از مشاغل خانگی توجه ویژه ای دارد افزود : طی یکسال گذشته ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سطح شهرستان پرداخت شده است که امیدواریم با همکاری بانک ها این میزان افزایش یابد.

وی اضافه کرد : پروژهای عمرانی روستایی در بخش های مختلف راه، بهسازی و … در حال اجراست و در سالجاری توجه ویژه ای به موضوع بازنگری طرح های هادی روستاها شده است.

فرماندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری تاکید کرد : امیدواریم در فضای امید و‌ یکدلی و‌ مشارکت خوب شما روستائیان گرانقدر شاهد حضور پرشور در این صحنه مهم و پاسخی محکم به بدخواهان نظام باشیم.

در حاشیه این مراسم از نفرات برتر مسابقات برگزار شده تجلیل بعمل آمد و فرماندار همدان ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه تولیدات و‌توانمندیهای روستاهای بخش مرکزی با متولیان این غرفه ها به گفتگو پرداخت.