تخصیص ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری منطقه ۳ همدان
تخصیص ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری منطقه ۳ همدان
شهردار منطقه ۳ همدان گفت: تخصیص ۵۳۰ میلیارد تومان از شورای شهر همدان برای ساماندهی پروژه های عملیاتی مصوبه داریم که تا پایان سال هزینه شود.

پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک شهید مدنی به همت شهرداری منطقه سه همدان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر همدان ، شهردار همدان ، مدیر شهرداری منطقه ۳ و تعدادی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

در راستای ارائه خدمات، روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و نیز در جهت کاهش تصادفات و توجه ویژه مدیریت شهری به سلامت شهروندان، پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک شهید مدنی در بلوار امام خمینی به همت شهرداری منطقه سه عملیاتی شد.

به گزارش همدان تیتر، شهردار منطقه ۳ همدان گفت: تخصیص ۵۳۰ میلیارد تومان از شورای شهر همدان برای ساماندهی پروژه های عملیاتی مصوبه داریم که تا پایان سال هزینه شود.

محمدرضا فیضی منش اظهار کرد: طرح اصلاح هندسی ورودی شهرک مدنی در سال ۱۴۰۰ به شورای ترافیک ارجاع داده شد که پس از یکسال مطالعه در مدار عملیاتی قرار گرفت.

فیضی منش بیان کرد: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت جابجایی تیرهای برق در محل پروژه که توسط پیمانکار شرکت توزیع نیروی برق که خط اصلی برق منطقه هزینه شد.

وی افزود: ۱۶ میلیارد تومان برای زیرسازی و هدایت آب های سطحی این منطقه هزینه شد و ۵ میلیارد تومان برای آسفالت ریزی و ۲ میلیارد تومان برای کاشت گل های بلوار هزینه شده است و آبیاری این بلوار با استفاده از مخازن آب مکانیزه انجام می شود.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه تا پایان امسال چندین پروژه مختلف شامل ساماندهی بلوار سردار همدانی، بلوار فرودگاه، احداث پنج زمین ورزشی در محلات مختلف، احداث ساختمان شهرداری ناحیه ۳ که هم اکنون استیجاری می باشد، مرمت و جداره سازی خیابان شهدا در دست اقدام است، یادآور شد: امسال ۵۳۰ میلیارد تومان از شورای شهر همدان برای ساماندهی این پروژه ها مصوبه داریم که تا پایان سال انجام می شود‌.
انتهای پیام/