افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی در سطح شهرداری منطقه سه همدان
افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی در سطح شهرداری منطقه سه همدان
محمدرضافیضی منش گفت: در حوزه های اشتغال ، کسب و کار  و کارآفرینی ، رفاهی، تفریحی و خدماتی ، توسعه فضای سبز ، توسعه ورزش ، شهر سازی ، بازگشایی معابر، بهبود وضعیت ترافیکی ، گردشگری و سایر زیر ساخت های که به توسعه شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری کمک شایانی می دهد .

به گزارش خبرنگار همدان تیتر، شهردار منطقه سه همدان اظهار کرد: ۵۰ پروژه عمرانی در سطح شهرداری منطقه ۳ در دهه فجر که در حوزه های مختلف شروع شده که به بهره برداری و افتتاح خواهد رسید.

محمدرضافیضی منش افرود: در حوزه های اشتغال ، کسب و کار  و کارآفرینی ، رفاهی، تفریحی و خدماتی ، توسعه فضای سبز ، توسعه ورزش ، شهر سازی ، بازگشایی معابر، بهبود وضعیت ترافیکی ، گردشگری و سایر زیر ساخت های که به توسعه شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری کمک شایانی می دهد .

فبضی منش گفت : با تاکید شهردار همدان مسعود حسینی که تمام فعالیت ها در سطوح های مختلف شهری باشد و از جدارههای شهر و کف سازی و رودخانه ها و سیما منظر شهری که همه نقاط شهر و منطقه توجه ویژه داشت و پروژه ها با سرعت و کیفیت بالای به بهره برداری برسد .

وی گفت : از ابتدای سال تا کنون ۳۲۱ روز تلاش بی وقفه و بدون تعطیلی همکار مجموعه شهرداری منطقه سه همدان که در واحد درآمد، املاک، شهرسازی، خدمات شهری و …پای کار بودند تا امروز شاهد نتیجه این تلاش هستیم .

شهردار منطقه سه با توجه به توسعه شهر عنوان کرد : پروژه های مهم و اثر گذار در تمام محلات داشته ایم که تکمیل شدن چهار ساختمان اداری شهرداری منطقه سه و همچنین چهار خودرو صفر برای خدمات شهری نواحی منطقه که در عملیات زمستانی مورد استفاده خواهد بود.

وی بیان کرد : یکی از پروژه ها مجتمع تجاری الماس غرب در بلوار سردار همدانی که هم در بحث گردشگری و بهبود وضع ترافیکی است ، هدایت آبهای سطحی بوده است که در زمین شهری که در سالهای قبل مشکلی که در وضعیت محل را به بحران تبدیل کرده بود با بازدید های میدانی در پروژه امسال قرار گرفت که با کارشناسی و کیفیت بالا انجام شد .

فیضی منش گفت: مجتمع کارآفرینی و کسب و کار که برای بهبود وضعیت اشتغال ایجاد شده است در جهت توانمند سازی افرادی که برای اشتغال پایدار فضای برای این موضوع شروع به ساخت شد که در بخش های مختلفی که به کارگاه های تولیدی قرار است بعد از افتتاحیه در فراخوانی که صاحبین مشاغل واگذار شود.