مرگ ناگوار ورزشکار پاراگلایدر همدانی
مرگ ناگوار ورزشکار پاراگلایدر همدانی
رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان همدان گفت: عصر سه‌شنبه دوم خردادماه خلبان "میلاد فراهانی" ورزشکار خبره و فعال در رشته ورزشی پاراگلایدر در حادثه‌ای ناگهانی و ناگوار سقوط و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش همدان تیتر، عباس حاجیلو عنوان کرد : این اتفاق عصر روز سه‌شنبه دوم خردادماه در سایت پروازی پاراگلایدر «شهرستانه» واقع در مسیر گنجنامه- تویسرکان رخ داد و جامعه ورزش را متأثر کرد.

رئیس هیأت انجمن های ورزشی استان همدان، ضمن اعلام اینکه این حادثه بسیار تلخ و غم‌انگیز بود، اظهار کرد: خلبان میلاد فراهانی با ٣١ سال سن به تازگی دوره امنیت پرواز با پاراگلایدر را با موفقیت به پایان رسانده بود و تجربه بسیار بالایی داشت اما متأسفانه در اثر سانحه سقوط فوت کرد.

حاجیلویی بیان کرد: ورزشکار خبره و فعال در رشته ورزشی پاراگلایدر در حادثه‌ای ناگهانی و ناگوار سقوط و جان به جان آفرین تسلیم کرد در استان همدان طی سال‌های اخیر در رشته‌های ورزشی کوهنوردی، اسکی هوایی و … با سانحه‌های تلخ و ناگواری مواجه شده است که ضرورت حفظ ایمنی و دقت نظر بیشتر از سوی ورزشکاران فعال این رشته‌ها را می‌طلبد.

حاجیلو خاطرنشان کرد: مراسم خاکسپاری و ترحیم وی بنا به صحبت‌های خانواده این عزیز فردا صبح در شهرستان ملایر برقرار خواهد شد.

انتهای پیام