اجرای طرح شهید عجمیان در استان همدان
اجرای طرح شهید عجمیان در استان همدان
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: کار جهادی بعد از انقلاب آغاز شد و با کم رنگ و پر رنگ شدن در دوره های مختلف مواجهبود که در دولت سیزدهم مبنای کارها به صورت جهادی است.

به گزارش همدان تیتر، جلسه مشترک ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج دانش آموزی پیرامون طرح شهید عجمیان در استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اهمیت ویژه به کار جهادی گفت: کار جهادی بعد از انقلاب آغاز شد و با کم رنگ و پر رنگ شدن در دوره های مختلف مواجهبود که در دولت سیزدهم مبنای کارها به صورت جهادی است.

محمود نقوی با بیان اینکه بعضا در بازدیدها شاهد بودیم در تابستان مدیر و معاونین اقدام به رنگ آمیزی مدرسه میکردند افزود: با مدیریت کارآمد از روحیه جهادی و ایجاد مشارکت همگان باید استفاده کرد

وی با اشاره به آمار بسیج دانش آموزی افزود: ۱۷۰ مدرسه توسط بسیج دانش آموزی زیباسازی شده است و ما هم ۲۵۰ مدرسه را با استفاده از خیرین و اعتبارات اموزش و پرورش انجام دادیم.

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی با بیان طرح شهید عجمیان ادامه داد: طرح شهید عجمیان با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی دانش آموزان و همکاری آنان با گروه‌های جهادی در جهت بهسازی و شاداب سازی مدارس درایام تعطیلی کلاس های درس اجرا میشود.

احمد دبیری ادامه داد: بعد از تخصیص اعتبار و هماهنگی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز را اداره کل نوسازی انجام خواهد داد

بسیج دانش آموزی استان نیز با اعلام آمادگی حضور بسیج دانش آموزی و ساماندهی دانش آموزان بسیجی و شرکت کننده گان در این طرح اضافه کرد: علاوه بر کارهای نقاشی و رنگ آمیزی به جهاد تبیین نیز میپردازیم که با پیوست فرهنگی و تربیتی نیز همراه میباشد.

لازم به ذکر است طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان همدان انجام خواهد شد. این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار عملیاتی شده است.

انتهای پیام/