دشمن اعتماد به نفس جوانان کشور را هدف گرفته است
دشمن اعتماد به نفس جوانان کشور را هدف گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن اعتماد به نفس جوانان کشور را هدف گرفته است، عنوان کرد: وقتی جوان در جامعه خود احساس کند که نمی‌تواند کار کند، آسیب بسیار بزرگی است.

به گزارش همدان تیتر؛ حجت الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان همدان اظهار داشت: دشمن با ذره‌بینی به دنبال پیدا کردن و برجسته کردن نقاط ضعف جمهوری اسلامی است، تا وقتی کسی حرف از جمهوری اسلامی میزند نقطه ضعف یادش بیاید.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است که نقاط ضعف بر اذهان جامعه برجسته شود، افزود: آسیب برای جامعه نخبگان و جوانان این است که احساس کنند در جامعه نمی‌شود کاری کرد

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه دشمن اعتماد به نفس جوانان کشور را هدف گرفته است، عنوان کرد: وقتی جوان در جامعه خود احساس کند که نمی‌تواند کار کند، آسیب بسیار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه اگر در جهاد تبیین دو اصل علم و خردورزی وجود نداشته باشد آسیب می‌بینیم، گفت: در جهاد تبیین لازم است تا خدمات و دستاوردهای جوانان و نخبگان کشور به درستی بیان و تبیین شود و علم و خردورزی، دو اصل مهم در عرصه جهاد تبیین است.

انتهای پیام/