راه اندازی پویش «صاحبخانه_خوب» در همدان
راه اندازی پویش «صاحبخانه_خوب» در همدان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: با توجه به بالا رفتن اجاره‌بهاي منازل و مشكلات پيش آمده براي مستاجران در هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ، هماهنگي با صنف بنگاه داران جهت رعايت حال مستاجران صورت خواهد گرفت و دراین خصوص پویش صاحبخانه_خوب راه اندازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام «وحید عباسی» رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار همدان تیتر، به تشریح اهم برنامه‌های هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی شهرستان همدان پرداخت و اظهار داشت: در یکم تیر، اولین روز این هفته دیداری با آیت‌الله «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه دراستان همدان به همراه ارائه گزارش عملکرد سازمان خواهیم داشت.

وی دیدار با مسئولان شهرستانی و نمایندگان شهرستان در مجلس شورا و بررسی راهبردهای سازمان را از دیگر برنامه‌های این هفته خواند و افزود: در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا، مراسم تجدید عهد با شهدا و آرمان‌های انقلاب در جوار مزار شهدا شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباسی بیان داشت: دیدار با منتخبان مجموعه‌های اقماری شامل روحانیون تبلیغی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، خانه ها و موسسات قرآنی، ستاد پیشرفت نهضت بانوان و … به منظور بررسی راهکارها جهت هم افزایی و هماهنگی بیشتر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه در این هفته مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان مردمی در عرصه فرهنگی و تبلیغی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری همایش مبلغین و کارگاه آموزشی، گردهمایی پرسنل و خانواده اداره تبلیغات شهرستان همدان، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان و عملکرد چهار ساله مدیریت جدید سازمان، برگزاری گردهمایی مبلغین، تولید محتوای مکتوب و مجازی در زمینه تبلیغ و ترویج تبلیغ و برگزاری کارگاه بررسی منظومه فکری امامین انقلاب در زمینه ترویج و تبلیغ دینی از جمله برنامه های این هفته است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه سه برنامه ویژه نیز برای امسال تدارک دیده شده است، گفت: با توجه به بالا رفتن اجاره‌بهای منازل و مشکلات پیش آمده برای مستاجران هماهنگی با صنف بنگاه داران جهت رعایت حال مستاجران صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در نظر داریم در این خصوص پویشی با هشتک #صاحبخانه_خوب راه اندازی کنیم، که با نهادهای متولی همکاری ویژه داشته باشیم، در بحث اجاره‌بها علاوه بر نظارت کار به صورت مردمی هم باید پیش برود و صرف به واسطه ابلاغ و دستور، کار پیش نمی رود و باید یک همدلی بین مرم ایجاد شود و تلفیقی بین کار مردمی و حاکمیتی باشد.

حجت الاسلام عباسی متذکر شد: سازمان تبلیغات در دوران کرونا با کمک مداحان و مسئولان هیئات و مجموعه‌های مردمی و مؤمن انقلابی بخشش اجاره‌بها به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان داشت.

وی ابراز داشت: با توجه به همزمانی روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با روز اصناف و با توجه به افزایش قیمت کالاها، دومین کار ویژه ای که در این هفته صورت خواهد گرفت، هماهنگی با بازاریان جهت رعایت انصاف با مشتری و عدم احتکار کالا و راه اندازی پویشی در این خصوص با هشتک های #روایت_امید و #کاسب حبیب_خداست است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خاطر نشان کرد: سومین کار ویژه در این هفته از آن جا که یکی از تهدیدهای جدی برای کشور کاهش نرخ جمعیت است هماهنگی با پزشکان و پرستاران جهت گفتگو با مراجعه کنندگان برای توجیه آن ها در عدم سقط جنین صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/