تکمیل زنجیره‌های ارزش در اولویت است
تکمیل زنجیره‌های ارزش در اولویت است
مدیرکل صمت استان همدان با بیان اینکه فضا و بستر امروز استان همدان در زمینه صنعتی کم نظیر است، گفت: سیاست‌های مختلفی در استان در نظر گرفته شده و تکمیل زنجیره‌های ارزش در اولویت است.

به گزارش همدان تیتر، نشست فعالان اقتصادی استان همدان با حضور «علی آبادی» وزیر صمت و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در سالن همایش‌های شهدای استانداری همدان برگزار شد.

«احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان در این مراسم اظهار داشت: با همت و همدلی که هر سه قوه در استان دارند، شاهد رشد صنعت و صادرات در همدان هستیم.

وی با بیان اینکه فضا و بستر امروز استان همدان در زمینه صنعتی کم نظیر است، افزود: سیاست‌های مختلفی در استان در نظر گرفته شده و تکمیل زنجیره‌های ارزش در اولویت است.

مدیرکل صمت استان همدان یا اشاره به اینکه همکاری مناسبی بین صنعت و دانشگاه شکل گرفته است، تصریح کرد: پیوند بین دانشگاه‌ها، شهرک‌های دانش بنیان با صنایع بسیار در پیشرفت استان موثر خواهد بود.

وی عنوان کرد: با همت و تجربه‌ای که در بین بزرگان ما بود اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و فضای خام فروشی معدنی به سمت تکمیل ارزش‌ها دارد می‌رود.

شانیان از بازاریان انقلابی همدان که همیشه پای کار هستند تشکر کرد و گفت: فضای خوبی در استان همدان حاکم است و امروز بسیاری از کارآفرینان منتظر تکنسین هستند تا آنان را به کارگیری کنند‌.

انتهای پیام/