بهره برداری از ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال
بهره برداری از ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال
فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن همزمان با هفته دولت 97 پروژه با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال با حضور استاندار همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش همدان تیتر، فرماندار شهرستان رزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اعلام برنامه های متنوع در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و درمانی به اهم فعالیت های انجام شده در سطح شهرستان پرداخت و گفت : حرکت در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی از سیاست های ذاتی و غیرقبل انکار این شهرستان بوده و توانسته ایم با حمایت های استاندار همدان و جلب اعتماد عمومی و بازیابی سرمایه های اجتماعی از طریق دیدارهای مداوم و مستمر مردمی و چهره به چهره با اقشار مختلف و همچنین بازدید های سرزده از دستگاه ها و نهادهای مختلف دولتی و مردمی در سطح شهرستان به اهداف و مقاصد خوبی در سطح شهرستان رزن دست یابیم .

فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال با حضور استاندار همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

غفاری آثار تصریح کرد: دعوت از مدیران عامل و کل استانی و معاونین جهت تسریع در اجرای سیاست های دولت در سطح شهرستان از امور جاریه اداره شهرستان بوده و با برگزاری جلسات مستمر و دیدارهای مردمی در جهت رفع مشکلات مردم در سطح شهرستان قدم های موثری را برداشته ایم .

وی با تاکید بر اینکه ما امروز سعی داریم اعتماد از دست رفته در جامعه را برگردانیم ادامه داد بومی گزینی، جوان گرایی و تخصص گرایی در انتقال نسل مدیریتی شهرستان با بهره گیری از نیروهای دلسوزو البته بومی و توانمند به نحوی که شرایط مطلوب در سیستم اداری پس از جمع بندی نیازها و مشکلات پروژه های مختلف عمرانی ، اقتصادی، اجتماعی ، ورزشی و فرهنگی موجب شد تا پروژه هایی که از سالهای گذشته ناتمام مانده بود در دولت سیزدهم مرتفع و یا درحال اتمام است .

غفاری آثار با بیان اینکه پیاده سازی سیاست های اقتصادی دولت و برگزاری مستمر جلسات ستادی در سطح شهرستان در راستای به کار بستن شعار سال که نتیجه آن ارتقای جایگاه شهرستان در سطح کمی و کیفی بوده است وموجب شده تا شهرستان رزن در حوزه اقتصادی و اشتغال در سطح استان رتبه نخست را کسب نماید.

انتهای پیام/