نسل جدید انقلاب، بهتر از پدرانشان در دفاع از آن قد علم می‌کنند
نسل جدید انقلاب، بهتر از پدرانشان در دفاع از آن قد علم می‌کنند
رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: نسل جدید انقلاب بهتر از پدرانشان در دفاع از انقلاب و آرمانهای شهدا قد علم می کنند.

به گزارش همدان تیتر، حسین رضوان شامگاه چهارشنبه ۱۱ مردادماه در آیین افتتاحیه‌ی این المپیاد، اظهار کرد: چهارمین دوره این المپیاد در زیر مجموعه کنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید در همدان برگزار شده است.

رییس دانشگاه بوعلی سینا گفت: نسل جدید انقلاب بهتر از پدرانشان در دفاع از انقلاب و آرمانهای شهدا قد علم می کنند

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان، تصریح کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا در این مسیر پیشگام شد تا در حفظ و تبیین آرمانهای شهدا گام بردارد.
وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه میزبانی از المپیاد را برعهده گرفت تا میزبان قدم دانشجویان شاهد باشد و این افتخاری برای دانشگاه است.

وی با بیان اینکه شعار این المپیاد رفاقت در میدان رقابت در ایثار است، مطرح کرد: این، شعار پدران شما در جبهه جنگ بود و با این شعار از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و اجازه ندادند تعرضی به این آب و خاک شود.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا خطاب به دانشجویان حاضر در این مراسم، ادامه داد: نسل بعدی این انقلاب، بهتر از پدرانشان در دفاع از آن قد علم می‌کنند.

رضوان با بیان اینکه این المپیاد به پاسداشت سردار همدانی برگزار می‌شود، گفت: سردار همدانی یکی از افتخارات کشور و کسی است که الم مجاهدت را از نوجوانی به دوش کشید و تا پایان عمر زمین نگذاشت.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطر سردار سلیمانی و سردار همدانی، بیان کرد: امیدوارم خداوند توفیق عطا کند تا در مسیر شهدا قدم برداریم و تلاش کنیم.