افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه در دانشگاه علوم پزشکی همدان
افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه در دانشگاه علوم پزشکی همدان
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه محصولات فناورانه بازدید و از آخرین دستاوردهای دانشگاه ها و واحد‌های فناور حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش همدان تیتر، دکتر محمدمهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی حسن رضانیا معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و دکتر شکوهی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن حضور در این نمایشگاه و گفتگو با فناوران، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت‌های فناوران و ایده‌پردازان قرار گرفتند.

وی همچنین با حضور در کارگاه آموزشی سامانه پژوهشیار در حاشیه این نمایشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش به همه پژوهشگران، فناوران و ایده‌پردازان اظهار کرد: همه دانشگاه‌ها در توسعه و ارتقای علم و دانش وظیفه دارند و در این راستا لازم است تعامل و هم‌اندیشی و هم افزایی بیشتری بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصتی برای بسترسازی در این زمینه است که می‌تواند در گسترش تبادلات علمی و تجارب حوزه فناوری و پژوهش و تشکیل تیم‌های ایده‌پرداز و مجری حوزه فناوری و دانش‌محوری و پژوهشگری مؤثر واقع شود.

وی در ادامه از برپاکنندگان بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و شرکت‌کنندگان در این جشنواره قدردانی کرد و افزود: یکی از اهداف این جشنواره و برنامه‌های این هفته باید برقراری ارتباط با جامعه و احصای نیازهای جامعه در پژوهش‌ها باشد و در نهایت، تولیدات علمی و فناوری مراکز و شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه باید منجر به رفع نیازمندی‌های جامعه شود.

دکتر مجذوبی همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی از این دست را گامی مهم در تقویت ارتباطات و ظرفیت‌های بهره‌مندی از ابزارها و شیوه‌های نوین علمی و پژوهشی عنوان کرد و گفت: حضور و هم‌افزایی اساتید و اعضای هیأت علمی در این کارگاه‌ها و مشارکت بیشتر در برنامه‌های این هفته فضای صمیمانه و علمی را در جهت تبادل تجارب و تقویت آموخته‌ها و دانسته‌ها فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/