ضبط و جریمه فرجام نگهداری کالای قاچاق در نهاوند
ضبط و جریمه فرجام نگهداری کالای قاچاق در نهاوند
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک میلیارد ریالی نگهداری و عرضه تنقلات قاچاق خبر داد.

به گزارش همدان تیتر، مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز نهاوند ، پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق یک شیرینی فروشی به ارزش ۶۹۶ میلیون ریال را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با احراز تخلف ، متهم را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالای قاچاق از یک شیرینی فروشی ، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ به پرونده قاچاق ۵۲۰ کیلو گرم کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد ریال رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی ، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس آگاهی محموله کالای قاچاق را در حال بارگیری یک کامیونت کشف و پرونده تخلف آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز فامنین به پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۱۹۲ دستگاه گوشت کوب برقی به ارزش یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
به گفته یونسی، همچنین شعبه برای خودرو حامل کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش خودرو به پرداخت ۵۷۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی افزود: اجرای احکام تعزیرات حکومتی فامنین با دریافت پرونده ، اقدام به وصول جریمه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس آگاهی فامنین در اتوبان همدان _ ساوه از خودرو وانت محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.