روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر از راههای ارتباطی ملایر
روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر از راههای ارتباطی ملایر
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر گفت: در هفت ماهه نخست امسال 40 کیلومتر روکش آسفالتی در راههای این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش همدان تیتر، هاشم اسکندریان، رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ملایر گفت: با توجه به اینکه راههای ملایر یکی از کریدورهای اصلی مسیر عتبات عالیات و پیاده روی و استقرار موکب های اربعین به شمار می رود، افزایش کیفیت سطح راهها به ویژه در مبادی ورودی و خروجی ملایر از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: در همین زمینه روکش راهها با اولویت مبادی ورودی و خروجی شهرهای شهرستان در دست اقدام بوده که تاکنون افزون بر ۳۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح راه‌های شهرستان اجرا شده است.

اسکندریان ادامه داد: ادامه عملیات روکش راهها پس از مساعد شدن شرایط جوی با قدرت در سال آینده ادامه خواهد یافت.

رئیس راهداری ملایر تاکید کرد: امسال بیش از ۲۰ هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت رگلاژی برای بهبود وضعیت راهها از طریق اکیپ های امانی اجرا شده است که در طول فصل زمستان نیز در صورت نیاز با استفاده از آسفالت سرد اجرا خواهد شد.

اسکندریان با بیان اینکه، ملایر با دارا بودن بیش از ۹۱۰ کیلومتر انواع راه حائز رتبه نخست طول راههای استان همدان است، یادآور شد: با توجه به اهمیت کیفیت سرویس دهی سطح رویه آسفالتی راهها در افزایش احساس امنیت و آرامش کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی و افزایش هزینه‌های نگهداری راهها لزوم تخصیص اعتبارات مکفی از سوی مراجع استانی و ملی برای ارتقاء کیفیت سطح راهها ضروری است.

انتهای پیام/