یادواره شهدای سرباز در همدان برگزار شود
یادواره شهدای سرباز در همدان برگزار شود
استاندار همدان با اشاره به برگزاری یادواره برای اقشار مختلف شهدا اعم از ارتش، اصناف، دانش آموزی و غیره، گفت: قطعا تحت عنوان سرباز که واژه مقدس است یادواره شهدایی را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش همدان تیتر، جلسه هم افزایی نیروهای مسلح و اعضای کنگره جهت برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان امروز (شنبه) در استانداری برگزار شد.

«علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان در این جلسه با اشاره به وجود کمیتهای ۲۳ گانه دیل ستاد کنگره شهدای استان همدان اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان تمام توان خود را به در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان به کار گرفته‌اند چون به شهدا اعتقاد راسخ دارند و به عنوان یک اقدام دائمی و همیشگی برای خودشان به آن نگاه می‌کنند‌.

وی با اشاره به اینکه نخستین کنگره شهدای استان همدان به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها است، افزود: از سال گذشته کمیته‌های ۲۳گانه کنگره در حال فعالیت هستند و هر ۱۵ روز یکبار پیشرفت کار آنان بررسی می‌شود.

استاندار همدان اضافه کرد: از سوم خرداد یک برنامه گسترده برای بازدید از خانواده شهدا داریم و هیچ تفاوتی بین خانواده شهدا نیست و هر اداره کل و سازمانی از یک تعدادی خانواده شهدا بازدید کنند و مدالی که تمثال شهید بر روی حک شده است تقدیم آنان خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه کنگره دوم باید همچون کنگره اول بدرخشد، تصریح کرد: با حمایت‌هایی که مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح در کنار ما خواهند داشت این برنامه به خوبی برگزار خواهد شد. همچنین از حضور راویان ارتش در مراکز آموزشی استقبال می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به برگزاری یادواره برای اقشار مختلف شهدا اعم از ارتش، اصناف، دانش آموزی و غیره، گفت: قطعا تحت عنوان سرباز که واژه مقدس است یادواره شهدایی را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ فرقی بین شهدا گذاشته نمی‌شود، همه شهدای ما قهرمان هستند و مردم ایران آنان را به یک چشم می‌بینند و همه برای ما عزیز هستند.

انتهای پیام/