تمام توان و ظرفیتمان را برای شهدا پای کار می آوریم
تمام توان و ظرفیتمان را برای شهدا پای کار می آوریم
شهرداری همدان گفت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان و نمایشگاه فصل شیدایی، فعالیت‌ها و وظایفی را در کمیته فضاسازی تدارک دیده است که در حال اجرا است.

به گزارش همدان تیتر، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی با حضور سردار فرجی مشاور فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) همدان ، شهردار همدان و مدیران شهری برگزار شد.

سید مسعود حسینی، برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی را رویدادی مهم و لازم از لحاظ تأثیر گذاری بر نوجوانان و جوانان قلمداد کرد و اظهار داشت: شهرداری همدان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان و نمایشگاه فصل شیدایی، فعالیت‌ها و وظایفی را در کمیته فضاسازی تدارک دیده است که در حال اجرا است.

وی به برنامه‌های مهم این روزهای شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: ثبت جهانی هگمتانه، اربعین و کنگره هشت هزار شهید استان از مهم ترین برنامه‌های دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری همدان است و تلاش داریم با فضاسازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی کارهای متمایزی را اجرا کنیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری با بیان اینکه اقدامات آذین بندی و فرهنگی مربوط به مسیر اربعین از فرودگاه، پل غدیر، آیت الله نجفی و ارتش شروع شده افزود: قرار است ۱۲۰ عدد قاب عکس از شهدای همدان در بین تیرهای برق نصب می‌شود و تمام ظرفیت‌های پایه بنرها و بیلبوردها را برای برنامه‌های ارزشی در سطح شهر پای کار آورده‌ایم.

شهردار همدان ضمن تاکید بر ورود مدیران مناطق چهارگانه در خصوص فضاسازی ویژه شهر همدان گفت: تمهیدات لازم برای نصب طاق نصرت در ورودی نمایشگاه , تولید محتوا توسط کمیته‌های مختلف برای چاپ ۴۰ بنر و بیلبورد به متراژ ۴۸۰ متر و چاپ چهل هزار بلیط رایگان و ۳۵ هزار پوستر برای بازدیدکنندگان اندیشیده شده است.

وی افزود: بخشهای مختلف شهرداری همدان به ویژه اتوبوسرانی و آتش نشانی از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به بازدیدکنندگان برخوردار هستند.

سید مسعود حسینی با اشاره به تأثیرگذاری عمیق برگزاری نمایشگاه فصل شیدایی و کنگره هشت هزار شهید استان همدان تصریح کرد: ما برای آماده سازی و زیباسازی شهر در بخشهای مختلف عمرانی و خدماتی مسئولیت داریم که باید تمام و کمال آن را انجام دهیم.

در ادامه دبیر کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان ضمن تقدیر از خدمات شهرداری همدان در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی عنوان داشت:
در نمایشگاه فصل شیدایی برنامه‌های مختلف نمایشی، فرهنگی و نظامی توسط گروه‌های مختلف اجرا می شود و هر شب بین ۵ تا ۷ هزار نفر از سراسر استان می‌توانند در آن حضور داشته باشند.

مهدی فرجی با بیان اینکه فصل شیدایی از برنامه‌های کنگره هزار شهید استان است، گفت: بلیط این نمایشگاه به طور رایگان از طریق سامانه‌ها، پایگاه‌های بسیج و دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز شده است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی خلاقانه و جذاب در راستای جذب مخاطبان هدف به ویژه نوجوانان و جوانان گفت: نصب المان شهدا در معابر، آذین بندی و فضاسازی ویژه و تولید محتوا و بهره‌گیری از فضاهای شهری در ایجاد ارتباط بین جامعه و شهدا می‌تواند تاثیر خوبی بر جا بگذارد.

مشاور فرمانده‌ سپاه انصار الحسین ع استان همدان بر بهره‌گیری از ظرفیت نمایشگاه فصل شیدایی توسط دستگاههای متخلف تاکید کرد و تصریح کرد: برپایی غرفه های نمایشگاهی در کنار این برنامه‌ توسط دستگاههای اجرایی و خدماتی برای معرفی خدمات و ارتباط با مردم از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/