درنظر گرفتن امکانات شهرستان اسدآباد با توجه به  شاخص‌های جمعیتی
درنظر گرفتن امکانات شهرستان اسدآباد با توجه به  شاخص‌های جمعیتی
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات در شهرستان اسدآباد باید متناسب با قرارگیری این شهرستان در شاهراه کردستان_کرمانشاه و مخاطرات ناشی از وجود گردنه و شاخص های جمعیتی در نظر گرفته شود.

به گزارش همدان تیتر، علیرضا سرمدی در نشست هم اندیشی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی همدان با مجمع نمایندگان استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: دغدغه مقام معظم رهبری همواره امنیت، آرامش و تزریق امید به جامعه و مردم ایران بوده است.
وی، از شهدای سلامت تاریخ انقلاب به ویژه در بحران کرونا به نیکی یاد کرد و فداکاری رزمندگان حوزه سلامت در شرایط کشته شدن روزانه ۸۰۰ نفر را از کارهای ماندگار کشور در جبهه مبارزه با کرونا دانست.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان و همکارانشان برای افزایش انضباط مالی، کاری و رضایت مندی مردم در موارد مختلف ازجمله مواجهه با بیماری ها، مسمومیت ها و نابسامانیهای شهرستان اسدآباد و جدا ندیدن این شهرستان از حوزه سلامت استان همدان قدردانی کرد.
وی افزود: امکانات در شهرستان اسدآباد باید متناسب با قرارگیری این شهرستان در شاهراه کردستان_کرمانشاه و مخاطرات ناشی از وجود گردنه و شاخص های جمعیتی در نظر گرفته شود.
سرمدی، از امکانات در نظر گرفته شده برای شهرستان اسدآباد در دو سال اخیر و ساماندهی امور سلامت شهرستان اسدآباد توسط دکتر عزتی رییس دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد قدردانی کرد.

انتهای پیام/