ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد
ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد
جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که به ریاست یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر و با حضور معاون حقوقی و امور استان‌ها، مدیران‌ عامل و معاونین استان‌ها برگزار شد.

به گزارش همدان تیتر، جلسه ویدئو کنفرانس هماهنگی ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر که به ریاست یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر و با حضور معاون حقوقی و امور استان‌ها، مدیران‌ عامل و معاونین استان‌ها برگزار شد.

 

در این جلسه دبیرکل جمعیت هلال احمر به بررسی سوابق دوره‌های پیشین انتخابات اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و شفافیت در اجرای آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتخاباتی درصدد آن هستیم که با هیچ چالشی در انتخابات پیش رو مواجه نشویم.

 

در ادامه درویش پور معاون حقوقی و امور استان‌ها گفت: بر اساس دستور رییس جمعیت هلال‌احمر، این معاونت از چندین ماه قبل مکاتبات و پیگیری‌های لازم را جهت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز انجام داده و هماهنگی در خصوص به روز رسانی نرم‌افزارها و همچنین سامانه‌های داوطلبان و اعضا را برای برگزاری انتخاباتی امن، مطمئن و شفاف و با رعایت بی‌طرفی کامل، تمامی دست‌اندرکاران انتخابات و حفظ حقوق تمامی‌کاندیدها و شرکت‌کنندگان در انتخابات را پیگیری کرده است.

 

لازم به ذکر است که انتخابات مجامع در سه مرحله شهرستانی، هیأت مدیره استان‌ها و مجمع کشوری در میان اعضاء و داوطلبان برگزار می‌شود که در نهایت منتخبین به شورای عالی جمعیت هلال احمر راه پیدا می‌کنند.

 

نحوه شرکت و نامزدی در انتخابات مجامع نیز به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود تا این روند در موعد مقرر آغاز شود.

 

بر اساس این ابلاغ صرفاً جوانان، داوطلبان فعال و اعضایی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که یا حضوری مطابق آئین نامه در هلال احمر داشته‌اند و یا حق عضویت مصوب را پرداخت کرده باشند.

 

@hamedanrcs