سهم ۲۰ هزار میلیاردی شهرستان ملایر از سفر رییس جمهور به استان
سهم ۲۰ هزار میلیاردی شهرستان ملایر از سفر رییس جمهور به استان
استاندار همدان گفت: حاصل سفر رییس جمهور به استان همدان ۱۴۰ هزار میلیارد ریال بود که سهم شهرستان ملایر ۲۰هزار ميليارد ریال است.

به گزارش همدان تیتر، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (جمعه) در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شهر ملایر با تقدیم هزار و صد شهید والامقام در برهه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است.

استاندار همدان گفت: حاصل سفر رییس جمهور به استان همدان ۱۴۰ هزار میلیارد ریال بود که سهم شهرستان ملایر ۲۰هزار میلیارد ریال است.

وی  با بیان اینکه اطلس سرمایه گذاری شهرستان ملایر تدوین شده است، افزود: مجمع نمایندگان استان و فرمانداران شهرستان‌های استان در حال پیگیری و رفع مشکلات مردم هستند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت خدمتگزار سیزدهم، دولت کار، تلاش، اقدام و عمل است، تصریح کرد: در این دو سال برخی از گره‌های کوری که از سالیان گذشته انباشته شده بود را باز و برخی هم در حال گره گشایی است.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست محترم جمهوری به استان همدان مصوبات قابل توجهی به تصویب رسید، تصریح کرد: حاصل سفر رییس جمهور به استان همدان ۱۴۰ هزار میلیارد ریال بود که سهم شهرستان ملایر ۲۰هزار میلیارد ریال است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم دوهزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تملک شد، گفت: پیگیری و ساخت سایت گلخانه‌ای هزار هکتاری شهرستان ملایر در دستور کار است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: صادرات محصولات شهرستان ملایر نسبت به سال گذشته ۴٨ درصد رشد داشته است.  با پیگیری های فرماندار و نمایندگان ملایر منطقه ویژه اقتصادی ملایر بعد از دوازده سال تعطیلی احیا شد.

انتهای پیام/