انتخابات؛ روز تعیین سرنوشت‌ ملت ایران
انتخابات؛ روز تعیین سرنوشت‌ ملت ایران
برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم از هر قشری به حسب فرمایش مقام معظم رهبری تعیین کننده امنیت کشور است و دشمن در این شرایط از اتحاد و همدلی مردم ایران ترس دارد پس باید با مشارکت حداکثری نقشه های شوم دشمنان‌ را پایمال کرد.

به گزارش خبرنگار همدان تیتر،  طبق اطلاع رسانی ستاد  انتخاباتی کشور بیش از ۶۱ میلیون نفر در کشور می‌توانند رأی دهند و امروز ۱۱ اسفندماه زمان رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای و مجلس خبرگان رهبری است تا افراد شایسته و اصلح بتوانند به مجلس راه پیدا کنند. همه جا صحبت از رأی دادن یا ندادن است اما به هر حال هر ایرانی حق یک رأی را دارد چه بخواهد رأی بدهد یا رأی ندهد تصمیم با خود ماست اما باید سنجیده فکر کرد که اگر رأی بدهیم می توانیم در سرنوشت کشور، استان و شهر خود سهیم باشیم.

شک نیست که برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم از هر قشری به حسب فرمایش مقام معظم رهبری تعیین کننده امنیت کشور خواهد بود چرا که دشمن در این شرایط از اتحاد و همدلی مردم ایران ترس دارد پس باید با مشارکت حداکثری نقشه‌های شوم دشمنان‌ را پایمال کرد.

*به خاطر خون شهدا رأی می‌دهم

در نخستین ساعات اخذ رأی گیری در ستاد انتخابات مخابرات همدان با خانم‌ میانسالی باب گفتگو را باز کردم و از انگیزه رأی دادنش پرسیدم نگاهی عمیق کرد و گفت: گرفتاری‌های مردم زیاد است اما به فرمایش مقام رهبری عمل کردم و  بخاطر برکت خون شهدا که رفتند که ما امروز در امنیت باشیم برای رأی دادن آمده ام. درست است وضعیت معیشت مردم خوب نیست اما باید افرادی به مجلس ورود پیدا کنند که بتوانند برای مردم کاری کنند.

وی ادامه می‌دهد: همه کسانی که انتخاب شده اند اصلح هستند اما باید کسانی که دلسوز هستند و به فکر مردم هستند وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان شوند تا مجلسی قوی و اثرگذار  داشته باشیم.

جلوتر جوان رأی اولی‌ توجهم را جلب کرد از او در مورد حس و حالش به رأی دادنش پرسیدم در جواب گفت: همین که می توانم در سرنوشت کشورم سهمی داشته باشم برایم بسیار اهمیت  دارد. تا جایی که می شده در خصوص کاندیداها تحقیق و مطالعه کرده ام و می دانم اصلح را انتخاب کنم و به دوستان و آشنایان خود هم اصلح را شناسانده‌ام.

وی ادامه داد: مردم باید دلسرد نشوند و بدانند که روزهای سخت سپری خواهد شد باید به آینده امیدوار بود. با انتخاب فرد اصلح وضعیت معیشت همه مردم خوب می شود و با داشتن مجلس قوی قانون‌هایی به نفع آحاد مردم به تصویب می‌رسد.

کمی از ستاد انتخابات دورتر با خانم جوانی سر صحبت را باز کردم و از او پرسیدم که در انتخاب شرکت می کند یا نه؟ با لبخندی سر را به نشانه شرکت نکردن بالا برد و گفت علت عدم حضورم وعده‌های انجام نشده نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی است. کاندیداهای انتخاباتی تا وقتی رأی نیاوردند خودشان را نماینده مردم می‌دانند اما همین که وارد مجلس می شوند مشکلات مردم را فراموش کرده و فقط به فکر حفظ منافع شخصی خود و اطرافیانشان هستند.

وی اضافه کرد: افزایش شاخص فقر مردم ایران یکی از مهمترین دلایل رأی ندادن است. اینکه به مشکل مسکن، اشتغال، رفاه و امنیت مردم توجهی نمی شود موارد مهمی است که باید از نظر مسئولان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حال با شنیدن صحبت.های برخی همشهریان اهمیت شرکت در انتخابات و سرنوشت کشور در شرایط امروز کشور با مشکلاتی که داریم را دو چندان می کند چراکه داشتن مجلس قوی حق همه مردم برای آینده ای روشن است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : منیژه فرهانپور