جهانی شدن هگمتانه نقش بسزایی در جذب گردشگر دارد
جهانی شدن هگمتانه نقش بسزایی در جذب گردشگر دارد
فرماندار همدان گفت:  اولویت اول همدان در حوزه اقتصادی، گردشگری و میراث‌فرهنگی است‌.
به گزارش همدان تیتر، مسلم مخفی اظهار کرد:سهم همدان از گردشگری خارجی ناچیز است و جهانی شدن هگمتانه می‌تواند نقش زیادی در جذب توریست داشته باشد، ضمن اینکه اولویت اول همدان در حوزه اقتصادی، گردشگری و میراث‌فرهنگی است‌.فرماندار همدان گفت:  اولویت اول همدان در حوزه اقتصادی، گردشگری و میراث‌فرهنگی است‌.

فرماندار همدان اظهار کرد : همدان یکی از استان‌های امن کشور است و با توجه به ویژگی‌های خاص به ویژه کریدور غرب کشور، شاهد مهاجرت‌های زیادی است و این موضوع جرائم غیربومی را رقم زده است.

 مخفی افزود : همدان یکی از استان‌های امن کشور است و با توجه به ویژگی‌های خاص به ویژه کریدور غرب کشور، شاهد مهاجرت‌های زیادی است و این موضوع جرائم غیربومی را رقم زده است.

مخفی بیان کرد: در دو دهه گذشته در حوزه ترافیک هیچ کاری نکردیم، پارکینگ ساخته نشده و در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی نیز اقدامات چشمگیری انجام نشده است.

وی گفت: شهرک بنکداران علاوه بر رفع نیاز استان همدان به برخی استان‌های دیگر نیز خدمات می‌دهد. نقل و انتقال بنکداران از راسته حسین‌خانی به زودی صورت می‌گیرد و چند طرح برای این راسته پیش بینی شده است.

همچنین مخفی با بیان اینکه ۱۵ روستا در بخش مرکزی همدان با تنش آبی مواجه هستند بیان کرد: این مشکل در برخی از روستاها در حال حل شدن است. همدان به مدیران و مدیریت در حد شهرتش نیاز دارد، همدان شهر القاب بزرگ است و پایتخت تاریخ و تمدن نباید تنها در حد حرف باشد.

مخفی تصریح کرد: مجموعه‌ای قوی از ایرادات و پیشنهادات انتخابات دوره قبل به وزارت کشور ارسال شد، به عبارت دیگر انتخابات دوره قبل در همدان آسیب‌شناسی شده است، همچنین متقاضی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک هستیم‌‌.

انتهای پیام/