ارائه بهینه خدمات متنوع  در حوزه های مختلف مدیریت شهری
ارائه بهینه خدمات متنوع  در حوزه های مختلف مدیریت شهری
شهردار همدان گفت :سامانه شهرداري الكترونيك شهرداري همدان در راستای ارائه بهینه خدمات متنوع در حوزه های مختلف مدیریت شهری به صورت غيرحضوري و الكترونيكي در خدمت شهروندان خواهد بود.

به گزارش همدان تیتر، سید مسعود حسینی اظهار داشت : خدماتی از قبیل اعلام هوشمند ضوابط ساخت و ساز ، پاسخ دهی به استعلامات نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی و بانک ها و ادارات ، پیگیری درخواست شهروندان ، تصدیق گواهی ، پرداخت بدهی عوارض نوسازی و کسب و پیشه ، شناسایی کد نوسازی ، آراء کمیسیون ماده صد ، صدور الکترونیکی پروانه شهرسازی و پایان کار ، تصاویر ۳۶۰ درجه از جداره ها و معابر شهری “شهرنما” در این سامانه عرضه شده است.

شهردار همدان با تاکید بر ارائه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات به شهرداری تصریح کرد: این سامانه در تمام ساعات شبانه روز و در راستای تکریم ارباب رجوع در خدمات همشهریان عزیز می باشد و شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس HAMEDAN.IR از این خدمات بهره مند شوند.

حسینی افزود: سامانه شهرداری الکترونیک شهرداری همدان در راستای ارائه بهینه خدمات متنوع در حوزه های مختلف مدیریت شهری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در خدمت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/