بازدیدهای مستمر کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراکز درمانی
بازدیدهای مستمر کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراکز درمانی
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان آمار بازدیدهای انجام شده از مراکز درمانی همدان را در آبان ماه را جمعا ۳۲۰ مورد به شرح ۳۲ مورد درمانگاه عمومی و دندانپزشکی،۲۴ مورد از بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود، ۸۱ مورد از موسسات و دفاتر کار، ۱۲۲ مورد از مطب های پزشکی و دندانپزشکی، ۵۷ مورد مراکز درمان سوء مصرف مواد و ۴ مورد پلمپ مراکز غیرمجاز بیان کرد.

به گزارش همدان تیتر، دکتر طوس کیانی، مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: حوزه نظارت بر درمان دانشگاه با هدف جلوگیری از انجام اقدامات غیرقانونی با جدیت بر ارائه خدمات درمانی در استان نظارت داشته و هیچگونه مماشاتی در برخورد با کسانی که منافع خود را بر سلامت مردم ترجیح می‌دهند ندارد.

وی  آمار بازدیدهای انجام شده در آبان ماه را جمعا ۳۲۰ مورد به شرح ۳۲ مورد درمانگاه عمومی و دندانپزشکی،۲۴ مورد از بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود، ۸۱ مورد از موسسات و دفاتر کار، ۱۲۲ مورد از مطب های پزشکی و دندانپزشکی، ۵۷ مورد مراکز درمان سوء مصرف مواد و ۴ مورد پلمپ مراکز غیرمجاز بیان کرد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در خاتمه تاکید کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی موارد را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/