نهضت «راهیان پیشرفت» در اداره کل صمت همدان در حال برگزاری است
نهضت «راهیان پیشرفت» در اداره کل صمت همدان در حال برگزاری است
مديرکل صمت استان همدان گفت: نهضت راهیان پیشرفت با هدف «جهاد تبیین» و «امیدآفرینی» در اداره کل صمت استان همدان در حال برگزاری است.

به گزارش همدان تیتر، «احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان در جلسه هماهنگی برگزاری تورهای راهیان پیشرفت اظهار داشت: اردوهای راهیان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» و تاکیدات استاندار همدان در جهت روایتگری پیشرفت‌ها و ارائه اخبار «امیدآفرین» از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم در جامعه در اداره کل صمت استان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای صنعتی و علمی استان، امید آفرینی در نسل جوان و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری، ایجاد زمینه لازم حسب ورود جوانان به عرصه علم، صنعت و فناوری و محتواسازی و روایتگری از اهداف مهم در تور راهیان پیشرفت است که بسیار حائز اهمیت است‌.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به اجرای ۱۵ تور راهیان پیشرفت از ابتدای امسال برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در این اداره کل گفت: اردوهای راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف انعکاس اخبار امیدآفرین برگزار می شود و رسانه ها نیز در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمن ایستاده اند.

وی متذکر شد: دستگاه ها و ارگان های مختلف استان می توانند درخواست خود را جهت برگزاری تور راهیان پیشرفت در واحدهای صنعتی و معدنی استان با ما در میان گذاشته تا در فضای همکاری دوجانبه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/