بزرگان انقلاب از شخصیت‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند
بزرگان انقلاب از شخصیت‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بزرگان انقلاب از شخصیت‌های بزرگ فرهنگی هستند، گفت: امام خمینی (ره) در سنین جوانی تألیفات زیادی داشتند و رهبر معظم انقلاب هم همین‌طور و در نمایشگاه کتاب امسال تألیفات ایشان از پرفروش‌ترین‌ها بودند.

به گزارش همدان تیتر، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در ادامه سفر خود به استان همدان برای شرکت در نماز جمعه و شورای فرهنگ عمومی نهاوند، در این شهرستان حضور یافت.

وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت:  مردم نهاوند همواره در انقلاب پیشگام بوده اند و سابقه درخشانی در مبارزات دارند. این شهر مهد دلیران مردانی همچون سردار شهید «میرزا محمد سلگی» است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، افزود:  این انقلاب با درایت امام راحل به ثمر نشست و امروز تحت مدیریت داعیانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه بزرگان انقلاب از شخصیت‌های بزرگ فرهنگی هستند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در سنین جوانی تألیفات زیادی داشتند و رهبر معظم انقلاب هم تألیفات فراوانی دارند و در نمایشگاه کتاب امسال تألیفات ایشان از پرفروش‌ترین‌ها بودند.

وی با بیان اینکه این انقلاب مرهون زحمات بزرگان و شهدا است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه شهادت‌ها و رشادت‌ها بنا شده است و این شجره طیبه با هیچ خباثتی لطمه نخواهد دید.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ ترکیبی که سال گذشته شروع کرد، به فکر براندازی نظام بود، گفت:  دشمن به دنبال دوقطبی سازی است ولی ما بعنوان مسئول سعی داریم با لحاظ کردن آرامش و جلوگیری از دو قطبی سازی جامعه‌ شرایط و بستر مناسبی را برای کار فرهنگی درست ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: رئیس جمهور علی رغم مشکلات زیادی که دشمنان ایجاد کرده‌اند با تلاش و تعهد همراه دولت انقلابی در حال برطرف کردن مشکلات است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان متذکر شد: در موضوع حجاب دشمن برنامه ریزی کرده است،اما ملت و دولت از  ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند

انتهای پیام/