خودباوری و خوداتکایی از برکات جمهوری اسلامی است
خودباوری و خوداتکایی از برکات جمهوری اسلامی است
«قاسمی‌فرزاد» گفت: خودباوری و خوداتکایی مردم به ظرفیت‌های داخل کشور از برکات جمهوری اسلامی است.

به گزارش همدان تیتر ، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاح اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی، ایران که قبل از انقلاب برای بدیهی‌ترین نیازهای خود به بیگانگان وابسته بود، به کشوری قدرتمند و برتر در عرصه‌های مختلف جهانی تبدیل شده است، خودباوری و خوداتکایی مردم به ظرفیت‌های داخل کشور از برکات جمهوری اسلامی است.

استاندار با بیان اینکه اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با نگاه جهادی دولت سیزدهم عجین شده است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تلاش‌هایی که در سطح کشور انجام داده، در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف بلند امام راحل (ره) موفق بوده است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه اشتغال تا سال آینده در استان همدان کارهای خوبی انجام خواهیم داد.

او افزود: اولین مرکز کارگاهی نوآوری کشور به همت جوانان استان و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان راه‌اندازی شده است.امروز کلنگ‌زنی فاز دوم این مرکز برای ساخت ۳۰ واحد سوله کارگاهی انجام شد.

همچنین قاسمی فرزاد تصریح کرد: در اقتصاد دانش‌بنیان در کشور رتبه اول را کسب کردیم و در الگوی کشت نیز به عنوان یک استان پیشرو اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : سارا پرویزی سالار