دادستان همدان و شهردار منطقه ۳ از پروژه تعریض بلوار سردار شهید همدانی بازدید کردند
دادستان همدان و شهردار منطقه ۳ از پروژه تعریض بلوار سردار شهید همدانی بازدید کردند
مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: پروژه  پس از تملک و تخریب املاک مسیری ازجمله بخشی از کارخانه کیوان ،4کیلومتر از معبر طبق طرح تفصیلی تعریض و کندرو به مرحله بهره برداری رسید .

به گزارش همدان تیتر، طرح تعریض بلوار شهید سردار همدانی یکی از برنامه‌های مدیریت شهری برای ساماندهی ورودی شهر است که همواره مورد تاکید مسئولین ‌بلند پایه استان همدان  بوده است.

لازم به ذکر است شهرداری منطقه سه همدان از ابتدا اقدام به تعریض و احداث کندرو بلوارسردارهمدانی نموده واین پروژه با پیشرفت۸۰درصدی به طول ۴کیلومتر اجرا شده و انجام سایر مراحل باقی مانده پروژه به طول۱کیلومتر جهت تعریض، نیازمند جمع آوری  دکه های آبجوش ، یخ و آشفته بازار ابتدای بلوار سردار شهید همدانی  میباشد .

یکی از چالش های اساسی در این بلوار وجود دکه های آبجوش، یخ و آشفته بازار ابتدای بلوار سردار شهید همدانی در خروجی به سمت بلوار سردار همدانی است که همواره باعث ایجاد ترافیک در این معبر بوده و چهره نامناسبی به این منطقه تحمیل کرده است .

همین موضوع سبب شد مدیریت شهری ، احداث مجتمعی منسجم درکندرو بلوار سردار همدانی را در دستور کار قرار دهد، از این رو شهرداری منطقه ۳ همدان مجتمع تجاری الماس غرب را با ۳۸باب تجاری احداث کرد که با پیشرفت ۸۰درصدی درحال اجرا میباشد .

مدیر منطقه سه شهرداری همدان نیز دراین بازدید اعلام کرد این پروژه  پس از تملک و تخریب املاک مسیری ازجمله بخشی از کارخانه کیوان ،۴کیلومتر از معبر طبق طرح تفصیلی تعریض و کندرو به مرحله بهره برداری رسید .

وی در ادامه اضافه کرد : گام دوم دراین پروژه ، احداث پروژه ای منسجم در این معبر جهت ساماندهی و جابجایی کسبه ورودی بلوار سردار همدانی میباشد که این امر نیز با احداث مجتمع تجاری الماس غرب عملیاتی شد .

محمد رضا فیضی منش اعلام کرد : این پروژه قبل از ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید و کسبه نیز ساماندهی خواهند شد .

وی گفت : یکی از سیاست ها و اولویتهای کلی شهرداری ها ، کاهش ترافیک شهری و برون رفت از معضلات و مشکلات ترافیکی می باشد، شناسایی نیازهای واقعی شهروندان و اولویت بندی پروژه های عمرانی می تواند در ایجاد امید و و نشاط به مردم نقش آفرین باشد .

شهردار منطقه ۳ همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه عمران و آبادانی یک شهر در گرو همکاری و مشارکت شهروندان می باشد از شهروندان عزیزی که املاک آنها در مسیر تعریض بلوار مذکور واقع گردیده تقاضای همکاری نمود.

انتهای پیام/