دیدار جمعیت هلال احمر استان همدان و گروه صنعتی گلرنگ
دیدار جمعیت هلال احمر استان همدان و گروه صنعتی گلرنگ
دیدار محمد هاشمی یکی از مدیران گروه صنعتی گلرنگ با علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان دیدار کرد و در این نشست علی سنجربگی از عملکرد مطلوب گروه صنعتی گلرنگ در زمینه حمایتی در مناطق کم‌برخوردار تقدیر کرد.

به گزارش همدان تیتر، در این دیدار از تلاش و همراهی گروه صنعتی گلرنگ در توسعه مشاغل پایدار و حفظ کرامت و منزلت اجتماعی خانواده های تحت حمایت جمعیت هلال‌احمر استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: گروه صنعتی گلرنگ در کنار سایر نیک اندیشان و خیرین یکی از موفق ترین حامی نیازمندان در زمینه توزیع سبدهای معیشتی، کمک های مالی، حمایتی، درمانی و خدمات عمرانی به مددجویان هلال احمر بوده است .

وی با بیان اینکه مرحوم حاج محمدکریم فضلی بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ در طرح نذر آب ۴ حمایت مالی با اعتباری افزون بر ۴میلیارد ریال، خدمات شایانی به هموطنان عزیزمان در طرح آبرسانی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان کرد، افزود: با حمایت گروه صنعتی گلرنگ از محرومین در حوزه های مختلف زمینه خود اشتغالی تعداد زیادی از خانواده های کم برخوردار فراهم شده است.

در پایان به منظور گسترش همکاری‌های داوطلبی و اجرایی در زمینه های مختلف حمایتی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین گروه صنعتی گلرنگ و جمعیت هلال‌احمر استان همدان در خصوص برنامه‌های متنوع معیشتی و حمایتی برای مناطق کم‌برخوردار و سایر امور فرهنگی برای جمعیت هلال‌احمر استان در روز سه شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۲ انجام شد.