اردوگاه گنجنامه همدان میزبان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش
اردوگاه گنجنامه همدان میزبان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به همدان از اردوگاه گنجنامه که مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان او را همراهی میکردند بازدید کرد.

به گزارش همدان تیتر، اصغر باقرزاده ضمن بازدید از اردوگاه گنجنامه همدان از ساختمان دردست احداث این اردوگاه دیدن کرد و افزود: باید به زیرساخت های حوزه پرورشی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشیم و امکانات مناسب با نیاز آنها فراهم کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های اردویی، شرایط آب و هوایی و امکانات موجود در همدان خواستار بهره برداری بیشتر و تقویت این ظرفیت ها شد و گفت: از همه امکانات و ظرفیت هایاردویی برای تعالی دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت این قشر پراهمیت باید به بهترین صورت و بابرنامه های مناسب استفاده کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز اظهار داشت : ساختمان در دست احداث اردوگاه گنجنامه که توسط اداره کل نوسازی مدارس در حال اجراست یکی از اولویت های ماست که درتلاشیم هرچه زودتر برای بهره برداری از آن تکمیل و راه اندازی شود .

حمید شیرازیانی ادامه داد ضمن توضیحات این پروژه بیان داشت:زیباسازی و معماری ایرانی اسلامی،استحکام بنا و رعایت کلیه نکات فنی مهندسی و قوانین حوزه ساخت در کلیه پروژههای این اداره کل به دقت لحاظ و توسط ناظران و سرناظران مورد برسی و نظارت دقیق قرار میگیرد .

انتهای پیام/