باید عملکرد مسئولان را با نهج‌البلاغه بسنجیم
باید عملکرد مسئولان را با نهج‌البلاغه بسنجیم
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما انقلاب کردیم که عملکرد مسئولان خود را با نهج‌البلاغه بسنجیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئولان را دعوت به همراهی مردم می‌کنند، چون امیرالمومنین (ع) بر این مهم تأکید داشتند.

به گزارش همدان تیتر، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: در مشی سیاسی امام علی (ع) تقوا حاکم بود و امروز تقوای سیاسی به معنای هماهنگی عملی با سیره سیاسی علی ابن ابیطالب (ع) است‌.

وی افزود: هرچه ما در رفتارها و عملکردهای سیاسی خود با سیره امیرالمومنین (ع) تطبیق داشته باشیم به اسلام و عدالت نزدیک هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که عملکرد مسئولان خود را با نهج‌البلاغه بسنجیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئولان را دعوت به همراهی مردم می‌کنند چون امیرالمومنین (ع) بر این مهم تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولی به درستی کنار مردم نباشد درد جامعه را تشخیص نمی‌دهد، گفت: مدیران خود را از جلسات بی‌فایده و کم‌فایده نجات دهند.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: مدیری موفق خواهد بود که در کوچه و بازار در کنار مردم زندگی کند و از نزدیک مشکلات آنها را ببیند و چاره‌جویی کند‌. توجه به فقرا در اقصی نقاط کشور برای امام علی (ع) دغدغه بود و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن توجه دارند.

وی یادآور شد: روز قدس برای همراهی با مظلومان اعلام شده است چون در نگاه امیرالمومنین (ع) هرجا ظالمی باشد باید در مقابل او ایستاد، حتی اگر مظلوم مسلمان نباشد و یک زن یهودی باشد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: ابداع روز قدس توسط امام خمینی (ره) نشات گرفته از تربیت این مرد بزرگ در مکتب امیرالمومنین (ع) است. بهترین راه حل مسئله فلسطین عملیاتی شدن پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه فلسطینیان با همه‌پرسی سرنوشت خود را تعیین کنند

وی در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: استاندار همدان خبر خوبی را در رابطه با مسکن اعلام کرد که جای قدردانی دارد. مردم و مسئولان نسبت به مستاجران توجه ویژه‌ای داشته باشند، در این شرایط اقتصادی به یکدیگر رحم کنیم و حواسمان نسبت به این مسئله باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی در پایان با بیان اینکه در مسئله حجاب و عفاف قانون باید محور باشد، متذکر شد: حضور پر شور مردم در شب‌های قدر، نشانه تدین مردم همدان است.

انتهای پیام/