آمادگی مجمع نمایندگان استان برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان
آمادگی مجمع نمایندگان استان برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست اعلام نیازهای حوزه سلامت استان به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی؛ آمادگی مجمع نمایندگان استان را برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد.

به گزارش همدان تیتر، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی هیات رئیسه دانشگاه با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست اعلام نیازهای حوزه سلامت استان به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی؛ آمادگی مجمع نمایندگان استان را برای کمک به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد.

حاجی بابایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اخیر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بهداشت و درمان از موضوعات با اهمیت بوده و همواره برنامه ریزی برای پیشرو بودن همدان در حوزه سلامت در منطقه غرب کشور مطرح است و تاکنون کارهای بزرگی در سیستم سلامت همدان انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم استخدام ۱۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه های همدان افزود: موضوعات با اهمیت در علوم پزشکی از جمله پیوند کبد باید جهت پیگیری به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شود تا در شاخصهای مختلف از استانهای همجوار جلو بیافتیم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان توضیحاتی در مورد پیگیری ساخت بیمارستانهای بعثت، تامین اجتماعی، سینا و مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان در سالیان گذشته بیان داشت و مطالبی در خصوص تمهیدات ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی و پیگیری برای در اختیار قرار گرفتن ۱۰ هکتار زمین مورد نظر این بیمارستان بیان کرد.

حاجی بابایی با یادآوری اینکه در سالهای گذشته اقدامات متعددی برای ارتقای دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده، گفت: سیستم بهداشت و درمان همه شهرستانها نیازمند توجه است به طور مثال شهرستان فامنین که مسیر اتوبان و راه آهن است باید بیش از پیش مجهز شوند.

انتهای پیام/