جلوگیری از خروج واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح
جلوگیری از خروج واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح
معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: با انجام عملیات خاکبرداری، مشخص گردید نشتی آب بسیار زیاد بوده و احتمال افزایش آن هم وجود دارد.

به گزارش همدان تیتر، پژمان اختری اظهار کرد:تولید، همزمان با افت سریع سطح مخزن جبرانی فیلینگ برج خنک کن واحد یک نیروگاه شهید مفتح، بلافاصله بررسی های لازم بمنظور علت وقوع این مشکل توسط امور بهره‌برداری صورت گرفت و در حداقل زمان محل نشتی در مسیر ورودی کندانسور شناسایی و عملیات رفع نشتی خط لوله آغاز شد.

پژمان اختری

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: با انجام عملیات خاکبرداری، مشخص گردید نشتی آب بسیار زیاد بوده و احتمال افزایش آن هم وجود دارد

وی با بیان اینکه رفع نشتی این خط لوله مستلزم خروج اضطراری واحد شماره یک نیروگاه بود، افزود: افزایش دمای هوا و نیاز شبکه برق کشور به انرژی الکتریکی موجب شد تا پرسنل جهادگر نیروگاه شهید مفتح از خروج این واحد ۲۵۰ مگاواتی جلوگیری کنند.

اختری با اشاره به نقش کلیدی و تاثیر گذار نیروگاه شهید مفتح در پایداری شبکه برق کشور و نقش موثر آن در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه افزود: با تلاش بی وقفه پرسنل تعمیراتی، بهره برادری، مهندسی و خدمات، در کوتاهترین زمان و در بدترین شرایط محیطی و همزمان با پاشش شدید آب با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد و همچنین حجم زیاد گل و لای، محل نشتی آب شناسایی شد و با استفاده از ابزار ابداعی محل را مسدود و نشتی آب برطرف گردید.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح در پایان از مردم خواست تا ضمن رعایت الگوی صحیح مصرف، صنعت برق را در تأمین انرژی مورد نیاز کشور یاری نمایند.

انتهای پیام/