آغاز عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسدآباد
آغاز عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اسدآباد
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز پروژه توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر اسد آباد خبر داد.

به گزارش همدان تیتر، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارتباط مستقیم بین دفع بهداشتی فاضلاب منازل با سلامت و بهداشت شهروندان، شرکت آب و فاضلاب استان همدان تکمیل شبکه فاضلاب شهراسدآباد را در دستور کار قرار داده که در مهر ماه سال جاری با اخذ مجوز حفاری از شهرداری و تعیین پیمانکار مربوطه عملیات توسعه شبکه فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه در سطح شهر آغاز و به طور جدی پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول ۷۷۰ متر و به قطر ۲۵۰ میلی متر در محدوده کوچه بازار حد فاصل میدان شورا تا میدان غدیر در حال اجرا میباشد که متعاقب آن انشعابات فاضلاب مشترکین پس از انجام عملیات لوله گذاری و احداث آدم روها نصب خواهد شد.

بختیاری فر اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده شده برای هزینه‌های این پروژه از قبیل خرید لوله و اتصالات، مجوز حفاری و پیمانکار بیش از ۱۱ میلیارد ریال می باشد که از محل تبصره ۳ شرکت تامین شده است.

مدیر عامل آبفای استان همدان گفت: تا کنون بیش از ۱۰۱ کیلومتر شبکه و خط انتقال جمع آوری فاضلاب در شهر اسدآباد اجرا شده و در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب این شهر با ظرفیت ۲۱۰۰۰ مترمعکب در شبانه‌روز در حال بهره برداری است.