تقاطع غیر همسطح مدرس در دست طراحی است
تقاطع غیر همسطح مدرس در دست طراحی است
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تعریض و بازگشایی معابر بلوار شهید رجایی و حل مشکلات ترافیکی میدان مدرس را ضروری است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تعریض و بازگشایی معابر بلوار شهید رجایی و حل مشکلات ترافیکی میدان مدرس را ضروری دانست.

به گزارش همدان تیتر، مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورا، افزود: اقدامات موثر، از شاخصه های بسیار مهمی است که شهرداران را در اذهان ماندگار می‌کند.

حیدری با اشاره به اینکه در دوره های گذشته شورای شهر همدان بویژه دوره پنجم شورا پروژه‌های بازگشایی و تعریض‌هایی به صورت متمرکز و نقطه‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: بازگشایی معابر مختلف شهر از جمله بلوار طالقانی، قدر شمالی، شهید فهمیده، سعیدیه و … از این اقدامات موثر ارزشمندی است که در دوره‌های گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از تجربیات موفق در بازگشایی و تعریض معابر منطقه ۴ است، یادآور شد: به لحاظ مساحت تعریضی که در این منطقه اتفاق افتاده اقدام مبارکی است و این منطقه از شهر توانمندی خوبی در حوزه بازگشایی و تعریض معابر دارد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه تعریض و بازگشایی معابر باید به عنوان دغدغه مدیریت شهری باشد، افزود: این مهم باید جزو اولویت‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

حیدری همچنین به مشکلات ترافیکی میدان مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای حل مشکلات ترافیکی و پاسخ به مطالبات مردم احداث تقاطع غیر همسطح در این نقطه از شهر ضروری است و باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه طرح تقاطع غیر همسطح مدرس در دست طراحی است، افزود: شهرداری منطقه ۴ باید طرح مورد نظر و برنامه زمانبندی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان مدرس را تهیه و به شورا ارائه دهد، همچنین لازم است تاثیرات حل مشکلات ترافیکی که این پروژه خواهد داشت در گزارش قید شود.

وی با اشاره به وجود درختان در مسیر بازگشایی و تعریض بلوار رجایی و میدان مدرس، اضافه کرد: برای جابجایی درختان نیز باید بگونه‌ای صورت پذیرد که آسیبی به درختان وارد نشود.

حیدری در ادامه با اشاره به بهینه سازی سامانه حمل و نقل تاکسی، گفت: یکی از اولویت‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک بحث هوشمند و یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل بار و مسافر است که انتظار می‌رود شهرداری در اجرای این طرح تسریع بخشد.

وی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته و احصاء ۵۰۰ نوع خدمت در حوزه حمل ونقل و بار و مسافر شهری، اظهار داشت: حرکت به سمت هوشمندسازی اقدام ارزشمندی بوده که هدف آن حرکت به سمت بهبود روشهای خدمات غیر حضوری است.

حیدری اظهار کرد: نوع خدمات‌دهی اپلیکیشن برای مخصوصاً رانندگان تاکسی بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم از فضای تبلیغاتی این اپلیکیشن برای درآمدزایی تاکسی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دریافت خدمات مطلوب و تسریع در اجرای پروژه ها را دارند، اظهار داشت: فعالیت‌های مدیریت شهری نباید تنها به پرداخت حقوق اقدامات روزمره منتهی شود.

انتهای پیام/