رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان طی پیامی از زحمات شبانه روزی فرماندهان،سربازان و کارکنان فراجا قدردانی نمود وفرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت تبریک گفت.

به‌گزارش همدان تیتر،  رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان طی پیامی از زحمات شبانه روزی فرماندهان،سربازان و کارکنان فراجا قدردانی نمود وفرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان امنیت تبریک گفت؛

 

بسمه‌تعالی

نیروی انتظامی با تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و پیروی از ولایت، همچون همیشه، با اقتدار و صلابت و در عین حال عقلانیت و رأفت اسلامی و با بهره‌گیری از اعتماد و مشارکت مردم، گام‌هایی بلند و اساسی در راستای ارتقای همبستگی ملی، نشاط اجتماعی و قانون‌گرایی برداشته است.

 

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا اقدامات مقتدرانه فراجا در تأمین امنیت پایدار کشور را بار دیگر یادآوری کنیم؛ بی‌تردید بخش عمده عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران برخاسته از تلاش‌های بی‌دریغ بزرگمردان نیروی انتظامی در عرصه امنیت عمومی است.

اینجانب با ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش فراجا در شهرستان همدان قدردانی می‌کنم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند متعال خواهانم.