همایش فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات استان همدان برگزار شد
همایش فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات استان همدان برگزار شد
فرمانده پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح در این همایش با اشاره به نامگذاری هفته نخست تیرماه با عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج به عنوان افراد تأثیرگذار در محیط کار و سطح جامعه می توانند در ترویج الگوی صحیح مصرف نقش مهمی داشته باش

به گزارش همدان تیتر، هاشم رازقی با بیان اینکه صرفه جویی در مصرف یک وظیفه ملی و همگانی است، افزود قطعاً با کمک و همیاری تمامی آحاد مردم استان می توانیم تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

فرمانده پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح در این همایش با اشاره به نامگذاری هفته نخست تیرماه با عنوان هفته صرفه جویی در مصرف آب و برق گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج به عنوان افراد تأثیرگذار در محیط کار و سطح جامعه می توانند در ترویج الگوی صحیح مصرف نقش مهمی داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان گفت: نیروگاه همدان با ظرفیت اسمی و عملی هزار مگاوات علاوه بر تأمین بخشی از نیاز شبکه برق کشور، نقش بسزایی در پایداری برق استان همدان دارد.

رازقی در ادامه با بیان اینکه دو پروژه بزرگ و ملی در نیروگاه شهید مفتح طی سال های اخیر به بهره‌برداری رسیده، افزود: طرح انتقال پساب تصفیه شده شهر همدان به نیروگاه از جمله اقدامات مهمی است که برای اولین بار در کشور اجرا شد و نیاز این مجموعه به منابع آب های زیر زمینی برطرف گردید و در حال حاضر نیروگاه شهید مفتح تنها از دو حلقه چاه برای تأمین آب شرب کارکنان استفاده می کند.

وی در خصوص پروژه احداث برج خنک کن واحد شماره یک بیان کرد، این پروژه به صورت ترکیبی در کنار برج تر و برای اولین بار در کشور احداث شد و با بهره‌برداری از آن بیش از ۸۵ درصد صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح با اشاره به بازدید کارشناسان شرکت میتسوبیشی ژاپن از این نیروگاه، گفت: ژاپنی ها با دیدن مجموعه اقدامات مهندسان و کارگران ایرانی در نیروگاه شهید مفتح، متخصصان ما را تحسین می کردند.

رازقی در پایان ضمن تأکید بر لزوم اجرای طرح اردوی راهیان پیشرفت افزود: نیروگاه شهید مفتح همدان آمادگی پذیرش اردوی راهیان پیشرفت را دارد، تا جوانان ما از این طریق با پیشرفت های صنعت برق کشور به ویژه در صنعت نیروگاهی آشنا شوند.

انتهای پیام/