آئین رونمایی المان پیکرواره در کوی خضر
آئین رونمایی المان پیکرواره در کوی خضر
مدیر شهرداری منطقه سه در آئین رونمایی پیکرواره شهید گمنام در امامزاده خضر(ع) گفت: در نقاط مختلف استان به پاس احترام به شهدا المان‌هایی با تلاش اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره اوقاف و امور خیریه استان و شواری اسلامی شهر و همکاران در شهرداری منطقه سه و با همکاری شرکت پایاسازه همدان طراحی شده که اقدامی تحسین‌برانگیز است.

به گزارش همدان تیتر، مدیر شهرداری منطقه سه در آئین رونمایی پیکرواره شهید گمنام در امامزاده خضر(ع) گفت: در نقاط مختلف استان به پاس احترام به شهدا المان‌هایی با تلاش اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره اوقاف و امور خیریه استان و شواری اسلامی شهر و همکاران در شهرداری منطقه سه و با همکاری شرکت پایه سازه همدان طراحی شده که اقدامی فرهنگی بوده است.

محمدرضافیضی منش اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که در کنگره شهدای والامقام استان، برنامه‌هایی در حال انجام است، امروز و در راستای اجلاسیه، پروژه های عمرانی در آستان مقدس و مطهر امامزاده خضر داشتیم با هماهنگی اداره اوقاف برای اجرای عمرانی المان بوده است که شاهد حضور پررنگ اهالی کوی خضر و شهیدپرور شده ایم.

مدیرشهرداری منطقه سه افزود: شرکت پایه سازه همدان با اقدام جهادی در مدت کمتراز ۲۰ روز توانستند پروژه عمرانی ساخت المان را تا موعد معین جهت افتتاح در اجلاسیه کنگره ۸۰۰۰ شهید استن به اتمام برساند.

فیضی منش بیان کرد: یکی از این کارهای ماندگار، طراحی و نصب یادمان‌های جغرافیامحور بوده که در سطح استان صورت گرفته است و نمادهای شهری به گونه ای باید کار شود که با هنر و فخر خودنمایی در موضوع بتواند نظر مخاطب را جذب نماید و بتواند مخاطبین را دعوت به دیدن نماید.

وی خاطرنشان کرد:از سال گذشته که افتتاحیه موضوعات عمرانی را داشتیم و مراسم تدفین شهید گرانقدر گمنام در آستان بصورت کامل اجرا شد امسال در اجلاسیه کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان  با پیشنهادی که از هیات امنای آستان مقدس امامزاده خضر بود و در محله با هماهنگی سردار ظفری برگزار گردید.با اصلاحیه ایی در ردیف بودجه ۱۴۰۲ برای پیکرواره در مجموعه آستان مقدس امامزاده خضر اجرا شد.

فیضی منش بیان کرد: به برکت خون شهدا و به عظمت این عزیزان، در بحث درآمدزایی به فضل الهی حدود  ۱۷ میلیارد تومان بدهی شهرداری منطقه سه با وصول مطالبات در این ایام پرداخت شد و منشا خیردرکارفرهنگی برای شهدا ازجمله موهبت های رحمت و برکت بوده است .