بازدید استاندار از کارخانه نشاسته الوند
بازدید استاندار از کارخانه نشاسته الوند

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با استقبال مجتبی فیض‌الهی فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کرد. استاندار همدان اظهار کرد: شرکت صنایع نشاسته الوند از مصادیق حمایت دولت انقلابی و مردمی سیزدهم از چرخه تولید است علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از کارخانه نشاسته […]

به گزارش همدان تیتر، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با استقبال مجتبی فیض‌الهی فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از کارخانه نشاسته الوند بازدید کرد.

استاندار همدان اظهار کرد: شرکت صنایع نشاسته الوند از مصادیق حمایت دولت انقلابی و مردمی سیزدهم از چرخه تولید است

علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از کارخانه نشاسته الوند، گفت:صنایع تولیدی و کشاورزی و شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند نیروهای متخصص و پرسنل آموزش دیده هستند.

وی بیان کرد:شاهد رشد صنایع در شهرک‌های صنعتی هستیم و شهرک صنعتی لالجین۲ با همت شرکت شهرک‌های صنعتی راه‌اندازی شده است.شهرک های‌ تک با مساحت نزدیک به ۵۰۰ هکتار در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم توسعه یافته است.

قاسمی فرزاد گفت: دشمن در تلاش است تصویر ناکارآمدی از نظام اسلامی و حکومت دینی نشان بدهد اما به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم شریف، جمهوری اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است.

استاندار تاکید کرد: اسکتبارجهانی و منافقین کوردل در تلاش هستند امنیت را به چالش بکشند و رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را با مشکل مواجه کنند.مردم با هوشیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت خواهند کرد و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند نمود.

 

انتهای